Saturday, October 7, 2017

Kelebihan Sabun Inas Bukan Sekadar Sabun Dengan Wangian Rose dan Champaca

Sabun Inas Wangian Champaca dan Rose

Korang pernah dengar tak pasal sabun inas ni? Jujurnya aku cakap, aku baru tahu pasal sabun inas ni. Aduhhh aduhhh ruginyaaaa lambat tahu. Memula aku dapat tahu, aku ingatkan sabun ni sabun untuk basuh baju jerrr. Aku memang suka cuba benda baru. Lumrah isteri kan? Siapa macam aku? So bila tahu ada sabun baru untuk dicuba, yeayyyyy mak sukaaa lahhh . . Bila dapat jer sabun inas ni, terus aku baca details produk yang ada dibelakang bungkusan sabun tuh. Terusnya aku rasa WOW nya sabun ni! Sabun Inas bukan Sekadar Sabun weiiiiii ! Kenapaaa?

Sabun Champaca & Sabun Rose - Sabun Inas

HALAL

Okay meh aku cerita sikit. Sabun Inas ini ada dua bau wangian. Champaca dan Rose. Aku suka yang Champaca. Nama pun pelik je TAPI bau dia kemain wangiiiii dan kuat.... Aku memang suka bau kuat kuat ni, tahan lama sikit bau dekat baju bajan aku hikhikhik.. Sabun Inas ni keluaran syarikat bumiputera iaitu Inas Global Sdn. Bhd. Macam biasalah korang tahu kan kegunaan sabun untuk membasuh baju kan? TAPI, sabun inas ni bukan sahaja boleh basuh baju tau, macam macam bendaaaaa dia boleh basuh. Terbaik ahh! dan rasanya pertama kali aku jumpa sabun serbuk yang serbaguna sangattt ni!! 

semua boleh putih semula dengan mengguna Sabun Inas Champaca dan Rose TAPI tak boleh memutihkan si anak bulus, Mushang ini. HAHAHAHHA

Jangan tak tahu, sabun inas ni bukan setakat fabrik je, Sabun Inas juga mampu memcuci besi aluminium, PVC, tile rumah kita tu pon boleh... Haaa aku memang teruja habis. Sempat juga aku test dekat sinki rumah aku. Gitueww. Mana pernah sabun basuh baju boleh cuci sinki sekali? HAHAHHAA Terbaikk sangat Terbaik lahh Sabun Inas ni! Aku selaku isteri yang menjaga rumah tersangatlah sukaaanyaaaaaa. Ni baru sabun yang betul betul jimat. Kaw beli sabun basuh baju terus boleh cuci benda lain sekaligus jimat duit , mudah kerja, wahhh iam happy wife HAHAHHAHHAAHA

Sabun Champaca berwarna turqoise , bau wangian yang kuat. SUKANYA!
Sabun Rose berwarna pink , bauan rose.. siapa suka bau bunga bungaan, Sabun Inas Rose adalah untuk kamu. hehe

 
Basuh baju jom? Aku guna Sabun Inas Champaca untuk basuhan trip pertama. 

Basuhan baju trip kedua , aku pakai Sabun Inas Rose pulekkk. hehe.  

Letak satu scoop untuk basuhan yang penuh 7kg. Basuh macam biasa jaaaa... Asingkan baju berwarna dengan baju putih untuk kesan lebih efektif.. Tapi kalau baju korang ada kotoran yang banyak, rendam dulu baju bersama sama dengan Sabun Inas Champaca ataupun Rose, lepas tu sental sikit then barulah korang basuh dalam mesin basuh.... Mesti hilang kotoran tu! Percayalahhhhh

 Ni ha sinki luar, kitaorang buat basuh basuh pinggan dekat sini. Tengok ada sikit sikit karat. Boleh hilang ke kalau guna Sabun Inas ni?? So aku cuba lahhhh hihihi
Ni selepas aku bancuh Sabun Inas Champaca dalam air dan aku mula sental sinki ni. Disebabkan aku malas sikit hari ni, aku sental kejap jekkk. HAHHAHAHAHHA TAPI nampak tak korang perbezaan dia? Ada juga sikit yang hilang kan?? Bagus jugaaa. So lepas ni aku nak mintak tolong laki aku sental. Tenaga lelaki ni kuat sikit kan? Sure berkilat lahh sinki aku lepas ni muahahhahahaha


Oh ya korang, harga Sabun Inas Wangian Champaca dan Rose ini tidaklah mahal sangatt. Harga mampu poket punya kalau nak beli. Heyy kata nak jimat? Buat apa nak beli mahal mahal kan? Ada benda murah depan mata ni, rembat sajooooo.. yeayy! I AM HAPPY WIFE againn. HAHAHHAHA . . Dengan hanya RM17 je korang dah boleh basuh macam macam benda dekat rumah, bukan setakat baju je tau? Untuk aku, ianya sangat sangat berbaloiii di zaman ekonomi yang memerlukan kita berjimat cermat hehehe..

RM17 sahaja untuk 850g

Satu lagi kelebihan Sabun Inas ni, air lebihan basuhan baju korang tadi, korang boleh buat air tersebut sebagai baja kepada pokok pokok korang. BEST kan?? Dah jimat tak payah beli baja pulakk .. Ya ampun, seronok tak terhingga kan? Tapi sayang, aku bukan jenis menanam pokok pokok, kalau tak, aku dah testt nak tunjuk dekat korang. hehe. So sesiapa yang ada menanam tumbuhan, cuba beli tengok sabun inas ni, tumbuh dengan subur tak tanaman korang? hehe..


Dan, seperti yang aku cakapkan tadi, untuk aku, memiliki Sabun Inas Champaca mahupun Rose, ianya adalah sangat sangat berbaloiii di zaman ekonomi yang memerlukan kita berjimat cermat hehehe. Mana taknya, kau beli sabun basuh baju, tapi dalam masa yang sama kau dapat basuh macam macam benda dekat rumah dengan menggunakan sabun yang sama? Kenapa? Sebabnya Sabun Inas Wangian Champaca atau Rose ini adalah Sabun Serbuk Serbaguna!!! WAJIB para isteriiii ada untuk memudahkan kerja harian kitaaa. Okay semuaa para istewiiiii? hehe. Happy Weekend korang!



Mana nak beli? Nahhh details untuk korang semuaaa ;): Selamat Membasuh ;p
SABUN INAS CHAMPACA ROSE 
Facebook : Sabun Champaca
Instagram : @sabunchampacarosehq
Contact Person : +6011-17733496 (IZA HQ INAS GLOBAL SDN BHD)
ALAMAT : No.33, (Ground Floor), Jalan Seri Rejang 5, Taman Sri Rampai, 53300 Setapak, KL 

1 comment:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page