Monday, June 27, 2016

Buffet Ramadhan 2016 Restoran Istana Bambu Ampang 2016

Buffet Ramadhan 2016   |  Istana Bambu Ampang 2016  |  Di akhir-akhir Ramadhan ni, jika korang masih mencari cari buffet ramadhan di kuala lumpur, ai rekemen korang ke Restoran Istana Bambu yang terletak di Ampang. Kali ni, Restoran Istana Bambu  membawa tema "Indahnya Ramadhan" . Korang pernah pergi tak Restoran Istana Bambu ? Menariknya Restoran Istana Bambu  ini berkonsepkan perkampungan buluh di tepi sawah padi dan suasana kampung yang memberi keunikan dan identiti tersendiri walaupun terletak di pinggir kota Kuala Lumpur. 


Restoran Istana Bambu menawarkan lauk pauk masakan kampung yang pelbagai disamping masakan Cina, Thai dan Arab kepada pelanggan. Antara menu istimewa adalah kambing golek idaman semua orang hihi, ayam bakar sunda, patin tempoyak dan macam macam lagi yang pasti membuatkan perut kita kenyang sepanjang malam heeee ~


Ai sempat juga merasa Buffet Ramadhan di Restoran Istana Bambu. Banyak tau juadah yang disediakan, sampaikan ai tak nak lah makan nasi, nak ratah lauk je.. hai laa sedap. hihi.. PALING sedap bagi tekak ai is , kambing golek of course my favourite hihi dan LALA masak Thai. korang KENE cuba tau? sedap weiiii !!! 




Antara main course yang disediakan, 




  
  




 
















dan banyak lagiiii.......


Di Restoran Istana Bambu ada menyediakan surau yang luas untuk korang solat maghrib. Jangan risau lepas solat boleh sambung makan semula hihi. Parking kereta pun boleh tahan luas. Cumanya digalakkan datang awal dan buat tempahan terlebih dahulu untuk lebih selesa. Selain tu juga, if korang booking awal, korang boleh layan berbuka puasa di bamboo yang disediakan. makan ala ala tradisional, duduk bersila bagai. best wooooo.. !


Buffet Ramadhan Restoran Istana Bambu 2016
Alamat : Lot 841-842, MMR2 Jalan Ampang Ulu Kelang, 
68000 Ampang, Selangor.

Harga Dewasa RM55.60
Harga Kanak2 (5-11tahun) RM28.35
Kanak2 4tahun ke bawah adalah FREE

Masa Operasi : 6petang hingga 10malam

Tempahan : 018-374 9920 / 03-4251 4717



No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page