Saturday, August 29, 2015

Preview Filem No Escape

Preview Filem No Escape  |  Teruja sangat ai bila dapat Invitation Gala Premire dari mm2 Entertaiment utnuk Filem No Escape . Hero sapa? Owen Wilson babeee.. selalu kita tengok Owen Wilson berlakon filem komedi kan? Tapi melalui Filem No Escape yang bergenre thriller ation ini, Owen Wilson jadik seorang yang serius . hensemnyaaaaaaa hikhik ~

the invitation


Sinopsis Filem No Escape : mengisahkan tentang seorang pengusaha bernama Jack Dwyer (Owen Wilson) yang berpindah bersama keluarganya dari Amerika ke salah satu negara di Asia Tenggara. Namun, silapnya mereka, daerah itu dilinda kerusuhan politik negara tersebut.. menyebabkan mereka terpaksa melarikan diri dalam rusuhan tersebut dan bersembunyi dari dibunuh pemberontak. Persoalannya, dapat tak Jack Dwyer keluar dari daerah rusuhan itu? Selamat tak keluarganya?

the poster

Info Filem No Escape
Pelakon : 
Owen Wilson as Jack Dwyer
Lake Bell as Annie Dwyer
Pierce Brosnan as Hammond
Sterling Jerins as Lucy Dwyer
Claire Geare as Beeze Dwyer
Spencer Garrett as Recruiter
Karen Gemma Dodgson as Woman #1
Byron Gibson as Hotel Guest #1
Sahajak Boonthanakit as Kenny Roger
Russell Geoffrey Banks

Jenis Film: Action | Thriller
Pengarah: John Erick Dowdle
Penulis: John Erick Dowdle, Drew Dowdle
Masa: 1 Jam 41 min


me with eyuh


ai pergi bersama Eyuh. teman sejati nonton wayang kehkehkehh ~ Serius cakap, filem No Escape ni memang BEST ! tapi terlampau aksi ganas, kitaorang sampai tutup tutup mata tengok. . kekejaman depan mata. slumber je langgar orang dengan lori la... tembak orang merata. rogol lah... ehh ai is tak boleh laa tengok cerita macam tu. jiwa tak kuat babee... hikhik. tapi rasa kalau hubby tengok ni kompem favourite dia.. filem thriller kannn ;)) tapi filem No Escape ni memang makan dalam............ kenapa? haa korang pergi tengok sendiri dekat pawagam yang berhampiran tau.... bakal ditayangkan pada 3hbSeptember 2015..



Thank you mm2 Entertaiment for the invitation. Next time roger me again okay ! hee~
But please, provide subtitle English too. ai is blur habis coz subtittle chinese that day ~ HAHAHAHA
daaaa ~










Yang pasti beli DVD filem ni nak suruh hubby tengok hihihi,
signature ms eida

1 comment:

  1. huwaaa..bila ida ckp filem aksi ganas tu mcm best je rase nk tgk..tp bile sebut ganas cmne tu trs rase lemah semangat..tu bkn ganas..tu kejam..mau menagis klu tgk ni..

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page