Friday, June 19, 2015

Harga Baju Melayu 2015

Harga Baju Melayu 2015.. zaman GST kan? apa kita ada? tadi ai baru pergi hantar kain baju melayu hubby untuk ditempah ~ macam biasa tiap tahun hubby memang akan menempah baju melayu dekat Den Wahab.. pengikut setia ni ;)) tapi sedihnya, tahun ni, harga baju melayu Den Wahab dah naik.. tahun lepas RM180. tahun ni RM210 weiiii............ hanya sepasang baju melayu sobs




Pak Jib bagi RM500 kan? haaa separuh dari bonus raya habis dibayar untuk baju melayu ni tskk tskk tskkk . . . tapi kan sebenarnya, walaupun orang kata mahal mahal mahal , ai pun kata mahal tapi rasanya siapa pernah pakai baju melayu Den Wahab ni memang tahu jahitan dia kemas, cantik terletak pada si pemakai. terus orang tu nampak hensem bergaya di pagi raya. ehh##


lagipun, hubby tak bershopping sangat selalunya, ini je masa dia nk rasa duit dia (selain shopping barang gunung HAHAHA) , so kita bagi chance kat dia pakai omey omey di pagi raya bergaya dengan baju melayu mahal teruk ni. HAHHAHHA.. tapi kan, ini saja saja ai nak main kira kira tau. korang baca jelaa. tak yah cakap dalam hati tau kekekkeke... kalau diikutkan, kain ai beli di Jakel.. kain itu adalah pilihan ai. terasa mahal tapi biarlaaa.. asyik kita je pakai kain mahal, takkan baju melayu laki beli yang ntah pape kan? hukhukhuk... mari lah bergaya bersamaaaa samaaa ;)) barulaaa suwettt angat!! HAHAHA okay, pastu pergi tempah di Den Wahab. so total dua benda ni?


Kain di Jakel RM140
Tempah Baju Melayu Den Wahab RM210
(tempah lagi mahal dari beli kain?)
RM350 weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Selamat Berhari Raya sakan sayanggggg  ;p
dengan ucapan duit raya sayaaa jangan dilupakannnnnnnnnn  ;p







Yang tak sabar nak raya, eh baru dua hari puasa hikhikhik, 



signature ms eida

2 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page