Friday, March 20, 2015

Resepi Salad Buah Paling Senang

 


Resepi Salad Buah Paling Senang | semenjak dua menjak ai berdiet a.k.a jaga pemakanan ni, salad memang menjadi keutamaan. agak agak dah bosan ai makan Salad Ayam *resepi klik SINI* , ai buat salad buah ni pulak ..wiiii ~ Salad Buah lagi senang nak buat dari Salad Ayam percayalahhhhhhhhhhh jom kita mula?


Bahan bahan yang diperlukan

1. Buah (ikut suka nk guna buah apa) 
2. Yogurt (cari 0% FAT ye?) baru lah diet kekdahnya hihi
3. Sos Salad Buah
4. Salad




Langkah 1 : Basuh semua Salad dan Buah. Potong dadu buah. kalau ada epal, celup celup dengan air garam dulu yek kang epal bertukar warna korang tak lalu nk makan pulak kann HAHHA




Langkah 2 : Campur semua buah dan salad dalam mangkuk. Campurkan sekali Yogurt & Sos Salad Buah dan kacau rata tauuu




Langkah 3 : Dah siap. Masukkan dalam freeze nak bagi sejuk. Makan salad buah dalam keadaan sejuk sedap............ Macam ai nak bawak salad buah ni pergi kerja. so ai masukkan ke dalam tupperware dulu then baru masuk dalam freeze. esok pagi terus keluarkan bawak pergi kerja. makan di waktu lunch. hmm dapnyaaaaaaaaaaaa ~


SELAMAT MENCUBA !






Yang hari ni makan salad buah jugak heee ~
signature ms eida

9 comments:

  1. sedapnya salad buah. nomnommm. tehheee jemput join GA saya http://myownlifemyself.blogspot.com/2015/03/first-giveaway-by-aishah-badrulhisham.html

    ReplyDelete
  2. uishh sedapnyaa fruit salad.....mkn ni pun dh kenyang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenyang !!! pilih la buah sedap2 sikitt hahahhahah

      Delete
  3. Sejak ai join NECK...memang ai suka sangggatttt makan salad. Thanks Eida, bnyk bg resepi hehehhehehe

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page