Thursday, February 26, 2015

BFF Mini Reunion

 


Kemain Mini Reunion. kihkihkih ~  dah tak ingat bila ntah ni , disebabkan tak tahan rindu (kohkohkoh), kitaorang niat nak pergi la karok bersama sama. misi utama katanya ~ tetapi RedBox Sogo tutup eh? renovate rupanya! cis.. sudahnya ke MidValley lah kitaaa bergosipan disana................... lamanya tak jumpa Wardah. Sis P selalu jumpaaaa hikhikhik

 lama tak jumpa wardah, stress dengan dia. asik kira kalori jekkk!!
tahu la kerja jabatan pertanian hape ntah menjaga kesihatan sangattt uols!
ai belasah jekkk. balik dari Bali, ai lapaaaaaaaaaaaaa rinduuuuu dgn makanan Msia HAHAHA

 mereka is  jakun teruja dgn gopro HAHHAHAHHA


gigih kot ai angkut gopro ke hulu ke hilir sebabnya nak berposing dengan mereka. hikhikhik.. lepak lepak makan dekat SR. rindunya melepak bersama kan! walaupun jauh di mata dekat dihati cewahhh. lepas ni , dengar dengar Sis P pulak bakal meninggalkan JKR. huwaaaaaaaaaaa sadisnya hidup ai lepas ni. no more kawan berjimbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. . . harap harap Sis P tak dapat yellow form. amen ;))


sedar tak sedar dah dekat pukul 4pm? HAHAHA jahanam budak budak ni.. kerja ke tak hoii? nasib la bos tak berapa nak ada awal tahun cenggini kekehkehkehhhh . . ouh MidValley ada deco deco Raya Cina sekarang ni. posing jommmmmm ! patut laaaa Sale 50% di sana sini hoii. nasib tak terjebak. bukan apa, duit dah habis di BALI HAHHAHHA (eh bila nk mula update percutian Bali? sabar ehh. masih draft huuu ~)


 




 nanti gede lagi yek. tak puas nk comolot HAHHAHHAHAHA









Yang mcm kurus jekk dlm pic? mueheheheee ~
signature ms eida

12 comments:

  1. lepak dgn bff mmg x pernh rasa puas....kannnnnnnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannnnnnnnnnnnn tapi sayang bff semua jauh jauh..

      Delete
  2. Assalam ida,
    haaaaaaaaaaaaaaaaa
    ida jangan buat slaluuuuuuuuu tau
    skang ada ops hat tangkap penjawat awam dok gede time koje tu kan3
    he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam kak.............. hahahhahahahhahhaha selambar badak je pergi mid.

      Delete
  3. rindu yu ols.. hukhukhuk..

    Mizz_war

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh laaa war kita karok pulak ! HAHHAHHAHHAA

      Delete
  4. haha.. sekali sekale telepas waktu rehat.. tetambah time bos takdak.. syok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. syokkkkkkkkkkkkkkkkk kalau time gaji lagi syok! hehehee

      Delete
  5. Wahh..spi kul 4?hahaha..klu dh jumpe bff mmg la..kejap je rase ms tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahahhaha kans. tak sedar lgsgggggggggggggggggg

      Delete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page