Friday, September 5, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 5 : 3 Perkara yang anda ingin katakan kepada bekas KEKASIH ?? ;)

 
sekejap sangatt dah masuk hari kelima dalam bulan September kan? bermakna dah masuk cabaran hari kelima jugak bagi yang menyahut #Cabaran30 #kelabbloggerbenashaari . cabaran yang ditunggu tunggu kekekeke... 3 Perkara yang anda ingin katakan kepada bekas KEKASIH ?? okay kejap ehh. nak ingat balik ada berapa ex ex ex ex ex ehh? al maklumlaaaa dulu masa sekolah ai is player. kohkohkohkohhhh... tapi semuanya cinta monyet je weii. tak de satu pun yang melekat di hati betul betul. cumanya ada lah sorang tu.... ai bercinta dengan dia 3tahun++ rasanya.. alih alih dia tinggalkan ai atas sebab tak munasabah? pfffttttttt.. kohkohkoh~  so, jom kita bayangkan si dia ini ada depan mata sekarang, perkara yang ai nak cakap dekat dia ?



 "awak, apa yang awak cakap dekat saya masa kita clash dulu semuanya SALAH ! awak cakap saya takkan bahagia kan? kan? kan? tapi sebenarnyaaaaaa . . .  saya bersyukur saya CLASH dengan awak. saya bersyukur awak tinggalkan saya. memang saya frust menonggeng bagai nak rakk dulu sebab sedih lahh kononnya awak tinggalkan saya. adehh bodohnya saya time tu kan? awak tahu tak? saya bahagia dengan suami sekarang? suami saya tak panas baran macam awak pun. kekekeke~ saya nak ucapkan terima kasih banyak banyak dekat awak sebab awaklah yang pertemukan saya dengan suami saya. kalau bukan awak tinggalkan saya, memang saya takkan bahagiaaaaaaa macam niii. terima kasih eh? eh? ohh saya lupa tanya awak, sihat tak? dah kahwin ke? bahagia tak? ke awak yang tak bahagia? muahhahahahha okbaii "

 doakan kami bahagia sampai ke syorrrgaaaaaa tauu koranggg ;))





Cabaran yang lepas,

Cabaran 30 Hari : Hari 1 : Gambar Terbaru dan 5 Fakta Saya ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 2 : 5 Cara memenangi Hati Ida ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Ida ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 4 : Buku Kegemaran Ida ;)

 #kelabbloggerbenashaari







 Yang rasa bengong je dulu dulu, tak matang kan? kekekkee~
 signature ms eida

26 comments:

  1. setiap apa yang berlaku ada hikmahnya. Weeeee

    ReplyDelete
  2. Okay aku tahu siapa :)) semua cerita cinta TAK menjadi ko dalam tangan aku hahaha

    N.H.M.H

    ReplyDelete
  3. hahahahha..
    ini memang sentap kalau dia baca nie.
    tertonggeng ler kamu ex.

    ReplyDelete
  4. Semoga ieda & andi bahagia dunia akhirat. In sha allah. Amin :)

    ReplyDelete
  5. awak...saya harap awak baca oke...hehehhe :P

    ReplyDelete
  6. Berbahagia selalu dgn yg ada sekarang ni, pcl doakan.

    Lelaki panas baran ni kalau tau awal² lbh baik jgn kapel..lainlah sanggup tadah telinga tahan badan dsbgnya. Kalau baran selepas nikah tetap ada solution dgn izin Allah. Carilah bahagianya.

    ReplyDelete
  7. Aminnnnnn...semoga bhagia till jannah

    ReplyDelete
  8. Hahahaha... statement laser sgt...

    ReplyDelete
  9. Haha ayat last tu mesti dia y bce sentap^^'

    ReplyDelete
  10. haha mantapp you go kak ida bravoo!!

    ReplyDelete
  11. wowwwww pedas wooo ayat hehehhehe....sweetnya ieda ngan suamiiii

    ReplyDelete
  12. amin...amin!! insyaALLAH kamu akan bahagia... dunia akhirat....

    ReplyDelete
  13. fuhhh pedas pedas panas, memang terbaeik lah... ini baru betul-betul kaw. hehe

    apapun Prof Muhaya cakap maafkanlah mereka. hehe

    ReplyDelete
  14. Inshaallah dear...semoga berbahagia sampai bila2.

    ReplyDelete
  15. hamboi ayat dia... ni ayat nak jaga hati suami ni... hahaa bagus2... yg lepas jgn di kenang ye dak?

    ReplyDelete
  16. yups.. klu x kena tgl x jumpa suami skrg .. like statement tu .. hahahahaha .... biaselah dulu semua org pun x matang .. yg penting kt belajar drpd pengalaman kan.. kan.. hargai apa yg kt perolehi .. itulah hikmah namanya .....

    ReplyDelete
  17. hahaha..biar die rase menyesal ngan ape yg die ckp dulu..semoga trs bahagia ida ;)

    ReplyDelete
  18. Waaa... Cayalah.. Baru dia taauuu.. Hahaha..

    ReplyDelete
  19. hehehe..
    insyallah..kekal till jannah..amin

    ReplyDelete
  20. ahakss..PEDAS!!...sweett couple ..semoga EIDA bahagia hingga ke akhir hayat dan di kurniakan zuriat secepat mungkin Aminnn

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah..bertemu kebahagiaan...semoga bahgia sampai bila-bila...jemput join simple giveaway nad...

    ReplyDelete
  22. terima kasih sudi drop komen disini ;))

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page