Thursday, September 4, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 4 : Buku Kegemaran Ida ;)

 

alaaaa cerita pasal buku pulak dahhhhh. weiiiii, untuk pengetahuan korang, ai TAK suka baca buku lahhhhh .. wakkakakakkaka ~  dulu masa study TERpaksa baca je kuikuikuii... tapi tapi tapiiiii sekarang ini ai sukaaaaaaa sangat satu buku ini.. siap langgan tiap tiap bulan okay ! #kalauhabiskanduitidaorangnya  ;p

simptom orang jakun baru nak ade rumah sendiri, memang buku ini je ai hadap hari hari. muahahahaha. .tak nampak benda lain dahh. novel ke hape ke. mak tak minat nokkkk....

 setakat ini , ini lah buku sayaaaaa ;))



bila ai belek belek tiap muka surat dia, satu perasaan berkobar kobar, satu perasaan TAK sabar, satu perasaan heyyyy tak tahu laaaa nak cakap macam mane.. yang pasti, buku ni je yang ai suka tengok.. yang lain? ai is tak minat kuikuikuiii ~ boleh makan jam kalau belek buku buku ni. boleh tak buat kerja rumah kalau layan buku buku ini... mau tak makan laki aku... kekkeke. sambil belek sambil salin tips. ouhh ai loikeeeeee !  #doakanlahurusanaidipermudahkanye?







Cabaran yang lepas,

Cabaran 30 Hari : Hari 1 : Gambar Terbaru dan 5 Fakta Saya ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 2 : 5 Cara memenangi Hati Ida ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Ida ;)


 #kelabbloggerbenashaari




Yang berangan aje tak sudah sudah !
signature ms eida

10 comments:

  1. Dah agak.. mesti akak suka majalah macam tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. ni majalah kegemaran suami kt jugak, kt tumpang baca.. sdhnya rumah x reti² jugak deko.. berangan je x sdh² hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ida berangan jee kakk. jakun nak ade umah sendirii kekekkekke

      Delete
  3. wahh...ida nk beli rumah?nnt update kt cni yer..tak suke jgk bace buku..klu tgk pun belek2 gambar je..suke baca blog je..hikhikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum beli lagiii. heeeeeeeee~ berangan kan kan kannn ;p

      Delete
  4. akak pun minat baca majalah dekorasi nih..majalah libur pun akak suka..alaa x tahu?..majalah citer pasal travel tu heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tau tau libur tu..................... santai pun ida suka jugakkk heehheheh ~

      Delete
  5. kita tak suka baca buku tapi suka tengok gambar dalam buku..hhahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhahahahhaa tu penyakit akak jugakk.. suka tgok gambar ok dah siap baca kekekekkee

      Delete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page