Tuesday, September 16, 2014

Cabaran 30 Hari : Hari 16 : Siapa? Bagaimana Ida dalam masa 10 Tahun lagi???

 


wah wah wah wahhh . . aiols memang suka berangan! suka sangat cabaran hari ke 16 ni. mari kita berangan macam mana 10 tahun akan datang? korang rasa? ai rasa lah kannnn ;


*Lagi 10 tahun bermakna ai dah berumur 38 tahun ! fuyoooo dah nak masuk 4 siries kuikuikuii tapi mungkin kah masih kecik molek begini? ataupun ai sudah besar gedegang?? oh no ! 

*Berharap sangat dalam masa 10 tahun ni ai ade 3 orang anak. amin.. kalau boleh nak seoarang perempuan, dua lelaki. wah! kemain aku berangan! HAHHAHA

*Dalam masa 10 tahun ai berharap dah tak bekerja lagi. nak duduk rumah je. buat bissnes dari rumah. mungkin masa 10 tahun akan datang ni, coklat fountain ai dah meluas ke serata negeri? wah berangan lagi! HAHAHAHA

*walaupun dah 10 tahun, ai berharap sangat MUSHANG (kucing kesayangan ni!) masih di sisi kami laki bini ;)) panjangkan laaa usia Mushang huuu~

*ai berharap dalam tempoh 10 tahun ni, ai dah berubah menjadi lebih baik. dari semua segi. pakaian, pertuturan, sikap lebih matang. dan ini paling ai berharap sangat kaki ku dah jejak ke Tanah Suci ;)) mungkin masa itu dah bersedia ;))

 dan yang paling paling paling, ai berharap hubby ai masih di sisi ai
"masihkah dikau ingin bersama diriku dalam masa 10tahun akan datang bila diriku tidak secomel seperti gambar diatas? kuikuikuii.." 
hubby jawab TAK INGIN, ai luku pale dia! HAHHAHHAHA









Cabaran yang lepas,

Cabaran 30 Hari : Hari 1 : Gambar Terbaru dan 5 Fakta Saya ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 2 : 5 Cara memenangi Hati Ida ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 3 : Sesuatu Yang Menguatkan Ida ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 4 : Buku Kegemaran Ida ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 5 : 3 Perkara yang anda ingin katakan kepada bekas KEKASIH ?? ;)
Cabaran 30 Hari : Hari 6 : Apa yang ai makan hari ni ??
Cabaran 30 Hari : Hari 7 : Sejauh mana pendidikan itu penting bagi Ida ??




Yang
 signature ms eida

4 comments:

  1. andi sayang ida sampai mati kot huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. die tak sayang ida, kita luku pale die kannn miloooooooooooo hihihi

      Delete
  2. hahaha.. lawak la eida ni.. main luku2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HHAHHAHAH cakap jee fifi.. luku bebetul xberanii HAHHA

      Delete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page