Friday, March 21, 2014

Mushang TWO Years

 


Opss. lupa aaaa nak update kat blog, yang kecintaan kita ni dah masuk dua tahun.. masih gemuk sihat walafiat, dijaga rapi oleh bapak iye dengan mak iye. . kalau ade anak ni, dua tahun dah boleh berlari da kan? tapi Mushang, dua tahun ni dah macam macam boleh buat kekekeke. antara sakit jantung ke tak je dengan perangai dia menyepahkan rumah. tapi xpe. itu je la rezeki DIA bagi sebagai pengarang hati jantung kitaorang ni setakat ini.... redha. jagalah amanat ni sebaik mungkin. heeee ~ 

Mushang DUA TAHUN 17Mac2014




Entry masa Mushang setahun dulu boleh baca SINI. last year bapak iye rajin sangatt bawak jalan jalan kat taman Putrajaya.. tahun ni? bapak is MALAS sudaaaahhh. kesian Mushang. xde g mane. duduk rumah saje... hukhukhuk... penat mak iye pujuk tapi bapak is boooo layaaaaaaaannn kekekekeke. . xpe la Mushang, bapak sekarang gile gunung, kita diabaikan. sedihhhh  puiii HAHA

eiiii geram pulak tengok gambar ni!



apa hadiah Mushang this year? budjet nak bagi ipad. kahkahkha. tapi Mushang request ikan tongkol rebus laaaaaaaa.. hikhik.. apa apa pun, diharap Mushang semakin sihat gemok dan menceriakan hidup kitaorang pada masa akan datang. xde benda lain nak tumpang kasih da. dengan Mushang jelaaaaaaaaa hukhukhuk. . selalu ai cakap dengan Mushang "Mushang, doa yeee. . kawan Mushang keluar this year. amin.. aminnnnn"

 fav post! hikhikhik








Yang rasa nak bawak Mushang photoshoot aaaaaa,

 signature ms eida

16 comments:

  1. Wah....dah dua tahun mushang ye... comeinyeeeee..... i is geram tengok mushang.... heheheh :-P

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. gebussss gile! hari hari tengok pun ida geram dgn die kakkk hehehhee

      Delete
  3. 1. Omel r header baru dieee..
    2. Mushang, happy birthday.. semoga panjang umur & dimurahkan rezeki. Eh?! :-P
    3. Sume gunung pak andi suka.. lol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. tenkiu makkkkk......... header ida ni ida amik dari biss kad blog ida hehhehe
      2. eh eh? sebelum wish mushang kene wish ida dulu murah rezeki baru mushang ade rezeki kahkahakahkah
      3. kannn LOL

      Delete
  4. comelnye bila mushang duk camtu..hehe mcm manusia dh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hekhekhek.. macam baby.. baby berbulu . kahkahakahkah

      Delete
  5. wahh..mushang dh 2 thn?hepi besday mushang..semoga trs membesar dgn sihat n bijak ye ;D

    ReplyDelete
  6. makin handsomelah mushang ni. macho...

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. bukan comel aaaa tapi macho.. kakakkakakkahhhh

      Delete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page