Friday, August 2, 2013

Al-Fatihah ;(



 


Jumaat sudah. Sayu hati hari ni. ai sedang men-save-kan segala gambar dari facebook arwah maklang ai. sayu hatii bila tengok gambar arwah maklang. 
baru sedar, yang tahun raya ni tanpa maklang penyeri suasana.
selama ni macam tak percaya je. 
bila tengok balik, rupanya dia dah tak de dah kat muka bumi nii.. sedihnyaaa... 



Kawan kawan semua, besar hati ai, jika di hari yang mulia ni, mohon semua yang membaca entry ini, sedekahkan Al-Fatihah kepada Allahyarhamah Widayati Abdol Aziz dan Allahyarham Muhammad Syafiq Mohd Yusob .. terima kasih semuaaa  ;(   

Semoga roh mereka ditempatkan di kalangan orang yang beriman . Amin  ;(






Yang sangatt merinduiiiii !
  signature ms eida

12 comments:

  1. arwah maklang u tu, muda lagi eh..
    lawa die..
    al-fatihah...

    ReplyDelete
  2. muda lagi yer Mak Lang.. Alfatihah...

    ReplyDelete
  3. Al-fatihah Eida..moga ditempatkan di kalangan mereka yang beriman..Aminnn

    muda lagi kan??baru jer zee tengok gambar yang kakak eida bertunang tu..

    ReplyDelete
  4. al-fatihah untuk kedua2 arwah..

    ReplyDelete
  5. Al-fatihah untuk maklang dan anaknya. semuga mereka ditempatkan dikalangan kekasih Allah. memang sedih sangat bila kita hilang orang tersayang lagi2 dibulan pose/raya...arwah abah titew pun pegi time raya 4thn sudah T_T memang sedey sangat tapi tetap redha akan ketentuanNya. Al-fatihah

    ReplyDelete
  6. Al-Fatihah.. Semoga roh mereka di cucuri rahmat.. Amin....

    ReplyDelete
  7. Al-Fatihah... SesungguhNya Allah SWT lebih menyayangi mereka.

    ReplyDelete
  8. semoga mereka ditempatkan di tempat orang-orang yang beriman dan beramal soleh kepadaNYA.. amin..

    ReplyDelete
  9. alfatihah! aku pun baru kehilangan mak long aku :(

    ReplyDelete
  10. al-fatihah moga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page