Wednesday, July 10, 2013

Jadual Berbuka Puasa dan Imsak bagi 1434H/2013M




Salam Ramadhan uolsss.. puasa ke idok? aiols puasaa. InsyaALLAH... ;)  pagi pagi dah bangun goreng ayam je punn.. tak lalu nak makan benda lainn, perut ku terkujattt kene paksa makan.. HAHA . . okay, mari kita mulakan entry pertama di bulan Ramadhan dengan berkongsi info mengenaii Jadual Berbuka Puasa dan Imsak bagi Negeri Negeri seluruh Malaysia untuk 1434H/2013M . .  *klik aje kat nama negeri tu dan jangan lupa print dan tampal kat peti ais, hehe*



1. Sabah
2. Wilayah Persekutuan Labuan
3. Sarawak 
4. Negeri Johor
5. Negeri Pahang
6. Negeri Terengganu
7. Negeri Kelantan
8. Negeri Sembilan
9. Negeri Melaka
10. Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur & Putrajaya
11. Negeri Selangor
12. Negeri Perak
13. Negeri Pulau Pinang
14. Negeri Kedah
15. Negeri Perlis



Sumber : JAKIM 








Yang berharap Ramadhan kali ni lebih baik dari yang sebelumnya, AMIN ;)
signature ms eida

36 comments:

  1. Replies
    1. most welcome kak amyyyy ;) selamat berpuasa yeee

      Delete
  2. Assalamualaikum eida. selamat berpuasa yanggg. semoga bulan ramadhan ini membawa barakah dalam hidup eida dan keluarga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam sheila.. ye harap harap begitu.. aminnn.. selamat berpuasa jugak tuk sheila&hadiii :)

      Delete
  3. salam ramadhan utk ko n andi...thanks share jadual ni ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. most welcome babeee ;) selamat berpuasa jugakkk

      Delete
  4. Replies
    1. most welcome yaniiii ;) selamat berpuasa yeee

      Delete
  5. tq eida!! nak print yang johor nya leh tak? tapi tinggal kat selangor... cepat sikit buka

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahhahha.. baik amik jadual sabah sarawak jeee.. lg awal bukee. mihmih

      Delete
  6. TQ for info!! dah print.. tp balik nnti baru tampal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. most welcome zanaa ;) selamat berpuasa yeee

      Delete
  7. tq eida heeee...mila dah print dah!

    ReplyDelete
  8. thanks Eida..senang skit leh print tampal kat dapur..

    ReplyDelete
  9. eh..biar betul. waktu berbuka saya pukul 3.00 petang???

    ReplyDelete
    Replies
    1. mane punya negaraaaaaaaaaaaaaaaaa nii boniii???????? wakakkakkaa

      Delete
  10. tp kite tinggai kat UK la....
    tinggai sgt keluaq loghat utara nohh ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhahahhahaha..kantoiii..choii sangattt ;p

      Delete
  11. tq eida... kompom waktu bukak poser ngn imsak kita sama sbb dok kt kwsn sama.. hahaah...

    ReplyDelete
  12. daaaa yaya tengah maraton bw niiiii T_____T

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaaa sila silaaa.. pastikan satu entry pun tak tinggal yekk. hahahahhahaha

      Delete
  13. Heluuuu....salam kenal dari Umi Qi...kenai lagi dak? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. heyyy ape pulak yang tak kenal nye akakk oiiii... hehhehehhee

      Delete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page