Wednesday, March 13, 2013

WORDLESS WEDNESDAY #57 | Wajib ada dalam Petiais !






Cuaca sangat panas sekarang kaaan? Duduk dalam bangunan ada aircond, masih panas lagiiiii
Balik rumah panas jugakkkkkkkkkkkk.. Wajib ada dalam peti ais sekarang ni is Aiskrim !! 
Rasa setiaaaap saat nak makannn jeeeeeeeeeee ~ Panasnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sekarang niiiiii ~
Uols semuaaaa rasa tak ape yang ai rasaaa ni?  ;p





:autopublish:
i'm on kursus lagii ;))







Yang rasaaaaaa nak bukak peti ais, hulur je mukaaaaaaaaaaaaaa, nyamannyaaaaa,
signature ms eida

6 comments:

  1. assalamualaikum eida, sheila pun ada! hahaha tiap malam makan sblom tidur. teruk ek cuaca panas ni...bole demam

    ReplyDelete
  2. suka makan aiskrimmm jugakkk ekk...

    kite serupaaa....spesis yg sama, sep.sep,sep...

    ReplyDelete
  3. ida, meh yaya sumbat ida dalam peti aissss :P

    ReplyDelete
  4. rasa2..even tdo dlm aircond pon bole rase panas lg,ke dh byk lemak ek..hehe

    ReplyDelete
  5. fuh...mmg sedap ni mkn time musim panas ni..

    ReplyDelete
  6. iyerlah kan.. kat rumah pasang air cond pun tengah malam baru rasa sejuknya huhuhuhuhu.....

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page