Tuesday, March 19, 2013

Kolagen Rumpai Laut Gred AAA saya jual murah jee




Inilah rupa Rumpai Laut Purple Gred AAA dari Sabah. Original dari Sabah.


Apa khasiat Rumpai Laut ni?
- Membantu menurukan kolestrol dalam tubuh. 
- Membantu merawat gastrik.
- Membantu menurunkan tekanan darah tinggi
- Bertindak sebagai Antikulat dan Antibakteria
- Memberi tenaga dan menguatkan sistem tubuh
- Menguatkan tulang dan sendi
- Meningkatkan sel rawan dan otot
- Melicinkan dan menegangkan kulit dan payu dara (anti penuaan)
- Memulihara sel sel kulit mati (jerawat)
-Melancarkan sistem metabolisme


Sapa yang boleh makan Rumpai Laut ini?
- Lelaki dan perempuan
- Ibu mengandung - kulit baby jadi cantik (makan selepas 4bulan ke atas saja)
- Ibu  -  menjadi lebih bertenaga
- Ibu menyusu - Tiada masalah kerana kandungan mempuanyai mineral yang tinggi
- Kanak -kanak berumur 2tahun ke atas



Tips
- Rumpai laut ini tahan sehingga 6bulan sekiranya dalam keadaan kering
- Makan dengan vitamin C untuk kesan yang lebih cepat
- Jangan minum minuman berkarbonat dan kafein (kopi,nescafe) sekurang kurangnya 2jam selepas makan kolagen ini.
- Banyakkan minum air kosong/masak - seelok eloknya setiap hari 8gelas @ 3liter.



Ai jual Rumpai Laut ini dengan harga yang murah, tak de untung banyak, sekadar berkongsi khasiat Rumpai Laut ini bersama sama sajaaaa.. ;)) Dan stok dengan ai hanya ada 10 paket saja. Sapa cepat dia dapat ;))

100gram hanya RM16 (termasuk pos) 
bagi
Rumpai Laut Purple Gred AAA



Berminat?
Email iedand23@gmail.com dengan tajuk "Saya nak beli Kolegen tu"
Call/SMS/What Apss : 012-233 4792 Eida




p/s : Next entry ai ajar cara makan/pakai Kolagen ini yeeee ;))









Yang memang makan kolagen ni , heeeeeeee~
signature ms eida

12 comments:

  1. Assalamualaikum eida. heee sheila masih ada lagi stok tu. tapi macam nak beli lagi. hahhahahahahha simpan untuk sheila satu boleh?

    ReplyDelete
  2. akk beli tu ari kat Sabah ms course tu ari. Tp bukan yg ni. yg kaler putih. Beli je.. ada dok dlm p.ais lagik. tak rajin ah nak merebus seme. Ida nak beli?? Hikhik :P

    ReplyDelete
  3. nory teringin jgak nak cuba...
    nanti nak beli, nory roger eida je lah...

    ReplyDelete
  4. aku pun ada beli sbb tgk kawan2 beli..tapi punya azab aku malas nak merebus...hahaha...

    ReplyDelete
  5. bagus kwn aku sorang ni...ligat berbisnes..:)

    ReplyDelete
  6. ramai kata bgs makan collogen ni.. akak baca review ieda dulu.. nnt pertimbangkan balik...

    ReplyDelete
  7. Glemer kan kolagen2 ni.khasiat dia mmg best.tp terpikir diri ni tak berapa rajin.kang sampai sudah keras kematu rumpai tu

    ReplyDelete
  8. wah...ieda dh bisnes rumpai laut...kak fieda tak berani nk cuba..takut tak tertelan..

    ReplyDelete
  9. ida..kak fieda dh design photobook..ajar camne nak pos kat dorang..

    ReplyDelete
  10. cepat cepat, sapa lambat dia melepas..

    ReplyDelete
  11. Sy berminat nk beli,,,tp masalahnya sy di australia,,,kastamm austr ketat skit dlm hal2 import makanan dr luar

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page