Tuesday, March 12, 2013

Fridge Magnet KL/Malaysia





Ai memang gilaaaaaaaaaaaaaa kumpul Fridge Magnet (FM). Sangatt menggilaiiii. Setiap kali ai pergi cuticuti, mestiiii ai akan beli FM bagi setiap tempat yang ai akan singgah.. Kalau banyak FM cantik cantik, ai beli  banyakk.. Rakus kaaan? HAHA . . Tak tahu kenapaaa, tapi ai suka, pastu susun kat peti ais, pastu kiraaa, mane tempat lagii yang TAKDE FM lagii? Tempat tu kita bakal serbu... hahhahhahahhaha.. Mamposs kalu fikir macam tuh! ;p  Ada jugak yang orang bagii. Terima kasihhh sangattttt. Dan ai tahu, ramaii yang berkongsi hobi yang sama dengan ai ni kan? kan? Sep sep... Cepat ngakuuuuuuuuuuuu  ;p Tapi, satu je yang ai takdeeeee bila ai usha koleksi FM ai. Kuala Lumpur. Padahal duduk KL, tapi xde FM KL. Tak keyellll laaaaaaa.. okhokokhhhh


*Dengan adanya KLCC ini, saya tidak malu untuk mengaku, 
saya duduk KL ! Wakakkakakaka* poyonessssss






*Saya anak MALAYSIA, harus ada FM Malaysia. 
FM Korea adoo, HK adoo, Krabi adoo, takkan negara tanah tumpah xdeeee?
Malu siottttt ! Hekehkehkkk...*





:autopublish:







Yang selamat kedua dua FM ni terletak diantara koleksi FM ai ;))
signature ms eida

18 comments:

  1. Asslamualaikum eida. hahaha kepoyoan sungguh! hehe bestnya eida selalu g oversea ek? hehehhe sheila suka FM, tapi tak beli pun. tak pergi bercuti lagi hehehe

    ReplyDelete
  2. aku baju kuala lumpur pun ade,i love KL pun ade....hahahaha

    ReplyDelete
  3. me toooo..hobi mengumpul FM..tpi banyak orang yg bagi..klu sendiri yg beli kat tmpt cuti2 yg dekat2 je..

    ReplyDelete
  4. sep, sep....

    nory punyer nak penuh dah...

    kena beli peti ais besar ni...hahahaha (alasan)

    ReplyDelete
  5. ok.. saya malu.. saya mengaku saya x ada koleksi FM Malaysia.. tapi since saya duduk putrajaya, saya ada FM Putrajaya..

    laju2 nak cari FM Malaysia.. saya maluuuuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana dpt fm putrajaya? cari tak jumpe la....

      Delete
  6. so sweet iyerlahkan... FM malaysia xde koleksi agak melampau tau...

    ReplyDelete
  7. heheheh best best best hobi kumpul FM ni kan..:D

    ReplyDelete
  8. aah kan,baru pasan.lua negara ada.malaysia xde.tp melaka ada.ahcaner tu.

    ReplyDelete
  9. sue pun ske kumpul FM.. cantik2 kan..
    tapi betul ke tak leh letak bnyk2 kat peti ais, ade org cakap nant elektrik lagi kuat.. tah btul ke x , x sure..

    ReplyDelete
  10. Comel nya fridge magnet klcc tu...

    ReplyDelete
  11. eka baru sedar eka takde pun fm Malaysia.isk isk isk

    ReplyDelete
  12. rm1/pc strip test upt pregnancy dan rm1.20 /pc opk kesuburan
    email; lovidoobidoo@gmail.com
    blogshop; http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/
    sms:puan nor 0122723104

    ReplyDelete
  13. same laa... FM KL dgn Kedah (hometown) mmg takde gak... wakaka...

    ReplyDelete
  14. Kita ada nak bagi banyak FM dari London Paris. Kalau nak meh jemout singgah.. Www.zuraida.com

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page