Thursday, February 7, 2013

♥♥♥ Three years @ Sabah bahh | Cantiknya Gunung Kinabalu !!





DAY 3 - 30Jan2013 Rabu

*Setia ke Hujung Nyawa*



Hari ni hari UlangTahun Perkahwinan we all. Indah sangatt, bangun awal pagi nak tengok Gunung Kinabalu. Subhanallah . . Cantikkk sangatt ciptaanNYA... Sungguh ! Betul orang cakap, datang Kundasang, tak dapat tengok Gunung Kinabalu, rugii sangatt... Memang susah nak tengok.. Sekejap nampak, sekejap hilang tenggelam dek kabus.. Sabar menantiiiii  ~  


Salah satu misi pergi Kundasang memang nak tengok Gunung Kinabalu. Belum ada rezeki nak daki Gunung Kinabalu, tengok dari jauh pun dah bersyukurrr sangattt ! Hubby ajak daki next year. Katanya, tahun depan kita sambut anniversary atas puncak Kinabalu nak? Ai lajuuuuu je nakkkkkkkkkkkkkk ! Moga moga termakbul................. Aminnnnnn . . . 


*Pukul 6.21am - Gunung Kinabalu masih samar samar dalam kabus*


*Pukul 6.43am - Gunung Kinabalu masih lagi samar samar dalam kabus, hubby setia menunggu*


 
*Pukul 6.57am - Gunung Kinabalu mula menampakkan diri... Cantik sangattttttttttttt!!!*


 *Kasi zooom sikit.. Cantik kan? Kalau tengok depan depan, meremang bulu roma tauu sebab cantikkkk sangatttt !! Indah sungguh CiptaanNYA*


*Pukul 7.03am - Gunung Kinabalu mula menyorokkan diri disebalik kabusss tebal semula... Sekejap je dapat tengokk... Sobsssssss*


*Hubby tak puas tengok, kabus dah makin tebal semulaaa.. 
Dah dah sayang, jom masukk bilik... HAHA*





Next entry : Poring Hot Springs










Yang berniat nak jejak puncak Kinabalu one sweetday,
signature ms eida

16 comments:

  1. Subhanallah...memang sgt cantik...view pun cantik..one sweet day aku pn nak daki jgk..jgn lupa ajak aku..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik kan babe....... Aku ajak, jgn ko tak pergi sudahhh... hehehehe

      Delete
  2. Kalau dah dlm gambar pun cantik inikan pulak depan-depan ida...Indahnya ciptan Tuhan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khen mila... sangatt mila. sangatt cantik... tak terkedip mata ida tengok Gunung tu depan mataa.. tapi sekejapppp jeeee =(

      Delete
  3. Kalau ke sabah memang kena gi kundasang...baru ler dpt tgk gunung kinabalu live...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khen? Ida teringin nak daki one sweetday nanti.... tengok sekejap tu tak puas.. nak duduk baring atas batu puncak tuhhhhhhhhhhh

      Delete
  4. cantiknya pemandangan tu.. dari bilik jer dah boleh nampak jelas gunung kinabalu tu.. indah sungguh ciptaan Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan zana... dari bilik je.. takyah pergi jauh.. cantik sangatttttttt.. jom kite pegi zanaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete
  5. MV kalau balik kampung hubby mmg tengok gunung kinabalu..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heee~ dah pernah daki? rugi tak daki tuh.. hehehhehee

      Delete
  6. subhaALLAH...

    cntekknyer...

    teringin nak tengok dengan mata sendiri...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaALLAH, ada rezeki nory dapat pergi sini.... =)

      Delete
  7. terujanya.. nampak dari bilik jer.. bgs jugak yer.. dapat bilik yang mengadap gunung kota kinabalu ni..

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page