Wednesday, February 20, 2013

BREAKING NEWS : Kenaikan Gaji Kakitangan Awam 2013 (RM400) 1.4 Juta Penjawat + Elaun Perumahan Naik?







Gaji Kakitangan Awam + Elaun Perumahan Naik?


Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak berbesar hati di mana akan bertindak meluluskan kenaikan gaji akkitangan awam 2013 sekitar RM400 dan elaun perumahan dinaikkan kepada (antara RM350-RM450). Dan dijangka kenaikan gaji kakitangan awam + elaun perumahan (ETP) akan diluluskan pada seawal hari Khamis ini atau selewat-lewatnya awal minggu hadapan.
P/S : Nantikan kemaksini berita seterusnya daripada Berita Semasa selepas ini….
PP/S : Dalam pada masa yang sama, (CUEPACS) dilihat akan terus menekan supaya kerajaan mengkaji semula faedah pinjaman perumahan kakitangan awam sebanyak 4 peratus dengan menurunkan ia kepada satu peratus.





## Bestnyaaaa kalau ini betul betul terjadi... Mesti jeleeeeeeesss dengan pekerja government kann? HAHA . Statement berani matikkk haku... Terus kene block blog ni kang! Huauahuahuahaa









Yang nak terpacak depan TV malam ni! doa doa doa doaaaaaaa!
signature ms eida

22 comments:

  1. nak pilihanraya ni kuat btul cuepecs menekan gomen... ekekeke... mohon cuepecs buat permohonan bekerja 4 hari smggu.. wakaka...

    ReplyDelete
  2. mesti benggang rakyat yg x kerja gomen kan.. habislah.. mereka pangkah lain kikikikikikiki ......

    ReplyDelete
  3. yehuuuu......kalau betul,rezeki...

    ReplyDelete
  4. untonglahhhh gomen....
    cer ko serap nory masuk line gomen, nak gak merasa poket tebal ngan pitih ni....hehehehehe

    ReplyDelete
  5. Wahh...seronoknya... Akk pun terkenalah tempiasnya sbb hubby keje gomen.. Alhamdulillah... :D

    ReplyDelete
  6. wow bestnya.kalu betul alhamdulilah

    ReplyDelete
  7. syok nya orang keje gomen..jeles ok..hehe

    ReplyDelete
  8. tulah BE pun ada baca news ni smlm..harap2 betullah.. Aminnn

    ReplyDelete
  9. kerajaan ada duit ke tak ada ke, bukan masalah kami yang kakitangan awam ni.... apa yang beliau umum, selama ni tak pernah pun tak dikotakan. :)

    kalau lulus, Alhamdulillah. kalau tak, kita kerja jelah macam biasa...

    ReplyDelete
  10. auwww harap2 naik la...boleh buat beli rumah....

    ReplyDelete
  11. kalo betul Alhamdulillah ler..hehehe...syok wooo

    ReplyDelete
  12. Kalau la betul...sukurrrr..sbp lama sd keupak tuntut kan...arap2 ini kali jadi sudah lah kan...

    ReplyDelete
  13. ayah call ckp pasal ni tadi...tak tau pun ade kenaikan ke ape... sebab sibuk hadap buku nak final. kalau ade rezeki, insyaallah tak ke mana...

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page