Thursday, January 10, 2013

Ini lah ai di saat ini.





*PENING.SERABOT*


Moga dipermudahkan segala urusan  ai..... AMIN . . . 
Takde pun ingat belog? Jarang lah ai update lepas ni... hukhukhukhukkkkk







Yang agak sibukkkkk, nenanti ada masa ai BW ke belog uols ye !
signature ms eida

30 comments:

  1. semoga dipermudahkan...amin..

    mcm kene plak gaya posing ngan dialog2 tuh..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq sya..... tulah, ida terfikir nak buat entry ni tetiba dapat idea dgn sekali gmbr tuh... hihihihi

      Delete
  2. aamiin...moga dpermudahkan segalanya..=)

    ReplyDelete
  3. huhu cian ida...
    rushing sana sini !

    ReplyDelete
  4. Take a deeppp breath and relax.. InsyaAllah everything will be ok..

    ReplyDelete
  5. insyallah....wish u all the besh ok

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. buat satu satu tapi semuaaa nak cepat! hahahhahaha

      Delete
  7. Rabbi yassir wala tua'ssir rabbi tammi bil khair...
    (ya Allah Kau permudahkan dan jgn Kau susahkan..Ya Allah Kau akhirkan dgn kebaikan..)

    baca doa ni byk2 ye kawan..in sha Allah segalanya dipermudahkan..amin...

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Baikkk.. tapi semuanya nak dibuat dalam masa yang sameee.... pening dah! ;p

      Delete
  9. ahahahahahaha.. nampak banyak sangat input tu..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhahaha!! kan.. eh boni awat taknak jadik emceee? ngade eh! ;p

      Delete
  10. ida, kelakarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
    kena sangatttt posing tu dengan tahap kebizian kita sekarang!
    nak cari gambar kalutt macam ni jugak la! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la yaya.. ntah macam mane terdapat cari gambar kene dgn situasi lakkk... HAHHAHAHAHHA!!

      Delete
  11. serabut kepala kann...hehe...orang kuat tu..

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. aloloooo.. suweet lah akak ni... malu lerr ida ;p

      Delete
  13. kahkahkah.. kelakar r pic ni.. :P

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page