Wednesday, November 14, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #49 | Lagi saje bagi korang terliur !!





Lupa hari ni hari Rabu. Al maklum lah kerja minggu ni tak serupa kerja. Kerja sikit sikit je.. Yang lainnye mood bercuti.. Eh eh suka pulak kalau bekerja time semua orang tengah syokk cuti.... HEHE

Ayuh buat Wordlesss ! (padahal dah membebel panjang kat atasssss..  kuikuikuiii)


*Kali ni, Hot & Roll ai pekena,  Paratha Pizza Beef EXTRA Cheseeee, RM4.90*


(Saja cari nahas nak tambah kan berat kannn? Extra chesee kauuu ! 
Pastu meroyan gemok! Dasarrr kau ida!)





Tu diaaaa . .  Terliur takkkk ? Chesee dia meleleh ku cakap kauuuuuu ! Kenyang ! Memang sangat menggemokkan lah cheesee ni tapi sedappp ! HAHA  Pergh pergh perghhhhh . . Cukuplah gambar ini aje ye? Kang ai letak gambar ai tengah makan, korang lagi lahhhh terliur ! Kang ada yang mengutuk ai.. HAHA



Dan akhirnya, entry ini DAH TAK serupa Wordlesss.. Ntah papeeeeeeee   HAHA










Yang nak beli lagiii... nak extra cheeseee lagii.... HAHA
signature ms eida

6 comments:

  1. Eida kejammmmmmmmmm..kite dh la dr pagi xmkn lg..uwaaaaaaaaa...lagi lapo bile tgk food tuh...uwaaaaaaaaa...kuikuikui

    ReplyDelete
  2. wordless sangatttt... hahaha...

    ReplyDelete
  3. makk aiihhh....rase nk kuar umah malam2 buta ni pi cari menda alah ni...ktne jual ni ,eida...?? betul2 menggugat keimanan tekak ni...adehh

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page