Monday, November 12, 2012

Dalam Rumah Ada Rumah





Kaww ado? Dalam rumah ada rumah ?? Haaaa... ai sorang je adaaaaa..... Dimana, dalam rumah ai, ade rumah Mushang... Huheuhueeeeee ~ Dulu ai janji dengan Mushang nak belikan bantal baru yang lagiiii besarrr untuk dia kaaann...  Ai jenis yang menepati janji.. Puiiii  ~ Janji dengan kucinggg aje ponggggggg  HAHA


Demi Mushang , jangankan bantal........... Rumah pun ai belikannnnnnnnnnnnn... HAHA ~ Mushang ada rumah sendiri sekarang .. lallalallalaaaaaaaaaa . . Tapi rumah Mushang kecik aje... Ai tak de budjet nak beli rumah dua tingkat ke... rumah banglo ke.... Sekangkang kera aje lah rumah Mushang... Janji hadooooooooooo

 *Ai beli kat Pet Lovers Centre  The Mines - Jadik member dapatlah diskaun 10%!*



Berapa juta rumah Mushang ni?? Haaaa.. Jangan memainn.... Seratus sembilan belas jutaaaa tau tau ! HAHA . . Pengsan we all Mushang !  ;p  Rumah Mushang berwarna pink... Ade aku kesah? HAHA . . Pink di bahagian dalam jeee.. Biru jeans di bahagian luar.. Lembut je fabrik dia... Ai sukaaa... Tapi nak tido dalam tu tak muat lahhh... Tumpang sekaki aje yang muat... Dua kaki dah tak muat ! HAHAHHAA



Agak agak uols, Mushang tido tak dalam rumah diaaa ?? Check this out !

 *Bau satu rumah dulu............................... *




Lepas tu ???



**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**






 *Mushang in the HOUSE yawwwwwww*





Dapatkan PERFUMES yang pelbagai bau, rupa, yang pasti MURAHHH !
Jangan malu meow meow nak KLIK iklan kat bawah ni yerrrr  . . . . .








Yang seronok Mushang dah ade rumah sendiri, ai sendiri pun belum ada rumah sendiri . . HAHA
signature ms eida

11 comments:

  1. alahai..comelnyer mushang dlm gmbr paling last tu.....dah ade rumah sendirik lagi tu!

    ReplyDelete
  2. hahaha...comell gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  3. Comel nye. Hubby i xske bau kucing. Bulu melekat2 kat sofa :( kucing ktorang da hantar balik kg pn tdi. Naek kete 9 jam la kucing tu >_<

    ReplyDelete
  4. comelnyeeee.beshnye kuceng tu ada rumah.heheh

    ReplyDelete
  5. Alahai..comelnyee. Mesti dia suka..hangat je nk tido. :-)

    ReplyDelete
  6. wah..bestnya mushang de rumah...nmpak geram jer....

    ReplyDelete
  7. ololo....suke lah tu dpt rumah baru...hehe...

    ReplyDelete
  8. hahahaha...comel je die duk dlm tu..tau plak tu umah die..tp npk best la..bkn mushang je suka..aku pong suka...hihi

    ReplyDelete
  9. yeay bijak sungguh mushang! mushang dh de umh bestnye..eida klu yg besar bpe eh? yg leh muat tuk 2ekoq..hik2 tp memel n aby chenta suka tidur tmpt sejuk la...klu tdo xigt dunia hu3

    ReplyDelete
  10. wah, curlasssssss... siap ada rumah lagi tu!!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page