Monday, November 19, 2012

1st cheque dengan Exabytes





Huarrghhhhhh . . Mengantokkkk . . Nasib baik online dari atas katil. . huehueeee . . Ai masih bercuti yawww . .Jeles? Sapa suh tak apply cuti ! HAHA .  Esok pun cuti jugakkk... Tapi esok appoinment dengan Dr. Takuttttttt . .  Tapi yang membuatkan ai lagi lagi lagi superrrrr duperrr happy hari ni............... ialah . . Ai dah terima check dari Exabytes.. Hoooo yeahhhhh . . Cepat Pihak Exabytes ni buat kerja.. Tak sampai sebulan ai dah terima cek... Syukur


Walaupun jumlah tu sangattt kecil, ai tetap bersyukur... Seribu ucapan terima kasih kepada Kak Fieda yang sangattt banyakkk membantu ai dari awal dengan Exabytes ni.. TQ akak ! 


*Kecik je jumlahnye.. Kalau banyakk, ai dah kongsikan bersama uolss dah....* 






Oh ya.. Sebelum ada yang bertanya, macam mana ai boleh dapat $$$ dari Exabytes ni ? Disebabkan ai pasang iklan Exabytes di blog ai... Ada perasaan takk ? Eh uols klik takk ? HAHA


* Tu diaa iklan diaaaaa..  memang ada sentiasa kat situ. 
Rajin rajin klik ye. Mana tau ada yang berkaitan.. HEHE*











Yang nak simpan duit ni , nak honeyymonnn.... yeah !
signature ms eida

7 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page