Tuesday, October 9, 2012

Visit Dian Adelia





Pagi pagi cerita pasal baby ~ Hmm... Harumnya bau baby kan? kan? Ahad lepas, ai sempat mengisi masa terluang dengan menziarah BFF ai yang baru lepas bersalin... Tak lah baru.. Rita bersalin pada 12September2012, hampir sebulan baru sempat nak ziarah........... Rita kahwin sehari sebelum ai. Dan sudah mempunyai 2 orang baby gurl............ Seronoknya jadik Rita !  


Amanda Hani, sudah jadik kakak... Ohoi~ jelesnya teramat kepada adik dia.. Nampak tu! Si adik, Dian Adelia nak tido kat bouncer pun, Amanda tak nak beralah... HEHE ~ Nasib kau lah rita.. HAHA  Susah susah bagi je Dian kat aku...............  heeee ~


*Dian Adelia nama diberi..*


Dian tido saja.. Auntie ida datang, amik dukung, slumber je muka dia. Tido saja......... Sukanya ai dapat pangku baby ! Ramai ramai datang visit Rita actually.. Ai orang pertama sampai, well... Rumah dekat je pun... 

 *Nampak gambar last tu? Ai suka sangat gambar tu !!!*









Yang berharap satu hari nanti, ada harapan untuk ai bergelar seorang ibu!
signature ms eida

7 comments:

  1. bau baby memang sedappppp.. tgk baby tido pun seronokkkk...

    insyaAllah 1 hari nnti ada rezeki utk eida bergelar ibu yer..

    ReplyDelete
  2. aku dah balik baru sedar,satu pic pun tak tangkap...macamane nak buat entry????hahahahahaha.....

    ReplyDelete
  3. Suke gile bau baby..wangi jerrrrrr.lnak jugak!!..ehhh, tetibe..hehehe

    ReplyDelete
  4. nak jgak...rindu baby kyrra kite...hukhuk

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page