Monday, October 22, 2012

SUT PEMBENTUK BADAN ! auw~ auw ~ ;p





*Seksi uuuuuu* hihihi



SUT PEMBENTUK BADAN.



❤ BAMBOO CHARCOAL BODY SHAPER (SLIMMING SUIT)




♥ ♥ ♥ Adakah anda ingin:  mengecilkan perut & melangsingkan pinggang anda???  membakar lemak yang berlebihan???  menaikan & mengencangkan payudara & punggung???  melancarkan peredaran darah & metabolisme??? ♥ mengurangkan sakit punggung & tulang belakang???  mengurangkan sakit saat menstuasi????
 ♥ ♥  SLIMING SUIT INI ADALAH JAWAPANNYA !!! ♥ ♥ 


Hanya perlu sarung sekali sahaja...! !! TERBAIK!! TIDAK PANAS!! MUDAH DISARUNG!! SELESA!! BERKESAN!! MANTAP!! 


** Sut pembentuk badan ini dibuat daripada bahan semulajadi yang anti kuman iaitu gentian arang buluh (bamboo charcoal).

** Sut ini juga kuat, elastik dan nyaman dipakai. 

** Sut pembentuk badan yang turut mengandungi sinar infra merah yang dapat melancarkan peredaran darah dan metabolism, membakar lemak-lemak berlebihan, membentuk lekuk tubuh yang indah dan memberikan keyakinan kepada pemakai untuk hidup lebih baik dan bersemangat.

** Sut ini sebaiknya dipakai sejak awal pagi pada setiap hari kerana dengan memakai terus akan mencegah kegemukan dan mempertahankan tubuh yang indah dan sihat. 

- warna: kelabu seperti di dalam gambar. 
- untuk mencapai hasil yang lebih baik, pakai 8 jam sehari selama 2 bulan. 



Size : S-M & L-XL

SIZE: (S-M)
Hip: 84-94cm= pingul 33-37 inci
waist: 62-72cm=pinggang 24-28 
Weight: 45-60kg


SIZE: (L-XL)
Hip: 98-105cm=39-42 inci 
waist: 76-81cm=30-32 
Weight: 65-85kg



CARA PEMAKAIAN - Mulakan daripada bawah sarung ke badan. Pakai selama 8JAM setiap hari untuk mendapatkan kesan yang cepat !


CARA CUCIAN  - Cucian tangan dengan sedikit sabun tanpa bahan pemutih atau mesin. 






Pelbagai jenis Perfumes ada......  Jangan lupa KLIK ya!










Yang mengaku, ai pakai sut pembentuk badan!  So???????
signature ms eida

5 comments:

  1. tak sompek nak pakai pagi-pagiii...

    ReplyDelete
  2. sy pun pkai ni jgk, tp leceh sikit sbb nak sarung naik dr bwh.. kene minx tolong hubby tarik kan.. hahaha.. klu x, semput la jwbnye... xpnah lg pkai g keje.. slalu pkai ngan sluar n t-shirt je..

    ReplyDelete
  3. adoiiiii, pernah cuba pakai tp lemassssssss... sehari dua jer aku bertahan.. hahahah...

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page