Friday, October 26, 2012

SELAMAT HARI RAYA ADILADHA !!





Hubby and ai ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua followers, readers, silent readers, dan tak lupa stalker yang disayangi... Ngeh ngeh ngehhhhhh . . Yang bawak kereta balik kampung tu, hati hati ye.... Yang tak balik kampung tu pun berhati hati jugakkkk... Tau lah jalan kat KL ni lengang, jangan buat aksi pelik pelik lak atas jalan raya tu.. hihi . . Ok jumpa Hari Isnin ya ! 

*tak de gambar nak tepek, tepek gambari ni!* heeee~




p/s : Entry AutoPublish. Blog akan sunyi 3hari. Have fun!








Yang dah sampai kat PD rasanya,
signature ms eida

4 comments:

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page