Friday, October 12, 2012

Kata hati Mushang





Aku dah besar ! 17hb nanti aku dah masuk 8bulan dahhhh ~ Bulan lepas masa besday aku 7bulan, mak bapak aku bagi kuar bersiar siar kat Lake Valley ! Best ouh ! Tapi aku ni penakut sikit weiii ~ Tapi syokkk dapat tengok ikan ikan besauuuuuu .. Kan best aku dapat sekor tu ! Seminggu aku tak mintak makan kat mak bapak aku..........  HAHA


Tak ingat bila aku dah TAK suka tido atas lantai dahhh ! Sejuk laaa lantai tu......... Aku tido atas kerusi rotan tu , keras  pulakk ! Sakit badan aku.... Habis bulu bulu gebus aku luruh ~ Ada jugaklah mak bapak aku bagi bantal supaya aku tido situ............ Kecik sangat lahhhh ! Aku dah gemokkkk ~ Mana muat dahhh.. Diaorang ni tak paham paham lagi ke.... Aku nak bantal besar yang baruuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... Give me as my present pleasee mak bapakkkkk yang tersayang................  ;p


Nak cakap macam mana?? Bukan diaorang paham bahasa aku......... Tapi aku ada satu cara yang boleh buat diaorang paham ! Ngeh ngeh ngehhhhhh .... Aku tak biasa buat kerja jahat ni. Salu aku dengar je cakap mak bapak aku............ So, harap harap diaorang maafkan aku.. Dan terima apa motipp aku buat macam tu.. Dan nanti, boleh lah aku dapat bantal besar yang baruuuuuuuuuuuu.. YEAHHH !


Korang rasa apa aku buat? HAHA  Mak aku sayang benor dengan BeanBag dia.. Kaler merah tu ! Aku tak pernah duduk/tido pun atas tu.... Mak aku tak bagi.. Dia kata, nanti bulu aku lekat lekat kat BeanBag tu ! Elehhhhh~ Tak heran BeanBag tu......... ! So, aku niat nak baring atas BeanBag tu dengan harapan, mak aku akan MARAH gila gilakkk dengan aku.......... Dan dia akan mintak bapak aku belikan aku bantal baruuuu....... Dengan alasan, taknak aku kacau BeanBag dia lagiiii ! HAHA  Pandai tak akuuuu ?? Biasalah, aku kan kucing jantan berbulu lebat lagi panjang yang macho.. tapi ada sifat penakut sikit dalam badan.. hihihi ~


Satu malam, aku pun slumber datang masuk bilik, dan terus zaaasssss naik atas BeanBag.. Aku golek sana sini, kasi bunyi bunyi sikit........... Mak aku atas katil main hp.. Tak perasan kat aku ke? Tak pe tak pe.. Golek lagi.. dan lagi....... lagi....... Tetiba mak aku jerit !!  "Sayangg... tengok Mushang!!! Dia dah pandai tido atas BeanBag lahhhhh"    Aku ingatkan dia nak dukung aku , marah aku................ Tapi sebaliknya pulakk?? Dia pergi kat handbeg dia, tercari cari sesuatu...................... Pastu klik! klik! klik !  Ek elehhhhhhhh............ Mak aku boleh bantai tangkap gambar aku pulakkkkkkkkkkkkkkk... Sikit pun tak marahh ke makk? Lagi pulak dia suruh aku senyum pulakkk...Posing gini gitu... Choii lahhhh.......  Mushang NAK BANTAL BESAR BARUUUUUUUUUUU lahhh!!!!


 




Itulah kata hati Mushang.......... Sebab selama ni Mushang memang tak pernah kacau BeanBag ai.. Ai pun tak tahu sebab kenapa Mushang dah berani nak tido atas BeanBag tu... Bantal dia kecik, memang dah tak muat dia nak tido dah.. Ye. Ai tahu mesti Mushang nak bantal yang lagi besarrr.. Tu yang dia tido kat BeanBag ai... Kasi hint ye.. Ok ok.. Nanti ai kecek hubby beli lahhhhh.... HEHE ~








Yang takkan marah Mushang walau ai sayang sangat dengan BeanBag tu! heeee~
signature ms eida

5 comments:

  1. syokla mushang tido kat beanbag tu..hiks..

    ReplyDelete
  2. mushang nak bean bag jugak le tu..hikhik

    ReplyDelete
  3. wahh gitu...mushang,meh stg umah acik ain....boleh main dgn kwn baru

    ReplyDelete
  4. hahaha...
    klo betulla dyh ko dpt phm isi hati mushang mmg superb la...
    leh wat filem...

    ReplyDelete
  5. noty nyer mushang ni..

    sama ngan laura, die suka tido atas bantal merah kesayangan mak nory...mak nory slalu marah die klu die tido berbantalkan bntal merah tu...

    kucing suka bntal kaler merah kot, hehehe..

    mushang makin hensem lah, cpat2 belikan bantal baru utk mushang...aunty nory tolong support Mushang ni...hehe

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page