Wednesday, October 31, 2012

Hangar PINK TERpanjang ~ hueeee






Daiso. Ai suka pergi Daiso. Asal pergi The Mines je ajak hubby masuk Daiso. Asal nak g Daiso je nak pergi The Mines.. HEHE ~ Apa je yang ada kat Daiso ni? Sebesar besar benda, sekecik kecik menda ada jual kat Daiso ni tau.. tau.. Dari barang atas sampai ke bawah, dari barang dapur sampai ke toilet.. Hasihhhh .. Semua ada lahhhhh


Daiso ni adalah sebuah kedai dari Jepun. Segala benda dijual dengan harga limahengget sajokkk! Semua benda.. Dari alatan memasak, menukan, membasuh, barang hiasan rumah, barang itu ini.. barang memake up.. haaa. Over ayat memake up tu tau! tskkk. .. Ai kalau duduk dalam Daiso ni sejam memang tak sah ! Ai akan jalan row by row.. Belek satu satu barang tu.. Pastu fikir, apa yang aku boleh buat dengan barang ni?? Dari tak nak beli, boleh jadik beli tauuuuu.. Hubby geleng pale! Elehhhhh ~ Dia pun suka masuk Daiso ni. Alatan menukang semua ada kannnnnnn.. Kan sayang kannnnnnnn kannnnn


Penemuan terbaru, padahal selalu masuk Daiso ni macam tak pernah nampakkk je? Ahad lepas lepas lepas (sebab dah tak ingat Ahad yang mana? HAHA) , ai g The Mines, ai masuk Daiso lagi. (kan dah cakap spot WAJIB tu) Ai ternampak dan mula berfikir, apa yang aku boleh buat dengan menda ni? *Bling bling atas kepala* YEAHH ~ Dah tahu nak buat apa.. Terus beli, amik yang paling panjang pulak tu............ Dah kate pendek ke panjang ke, besar ke kecik ke.. semuanya limahengget, of coz ai akan amik yang terbesar dan terpanjang ! huwhuahuhauhauhuahuaaaaa



Apakah menatang itu ?

*Penat umpan Mushang bermain sebab nak tangkap gambar Mushang dengan hanggar ni, boleh? HAHA*



Pernah nampak Hanggar sePanjang ni ?? Hanya di Daiso. Tapi kalau uols jumpa lagiiiiiiiii panjang, bagitahu ai ye. Nak beliii ! Sangat bagus hanggar panjang panjang ni ! heeeee~ Apa ai buat dengan Hanggar Panjang Daiso ni ?? Ce teka ce tekaaaa











Jawapannya ialah ,

*Ai buat sangkut shawls shawls ai yang berlambakkk, pelbagai warna itu........ Ini adalah sebahagian je.. Ada lagi shawls yang belum di gantungkan.... Nanti nak beli lagi lahhhh hanggar ohsem ni!*




Nampak teratur sikit bila ai susun shawls macam tu kan.... Sejuk mata memandang tak serabut bagai ! Hohohooooo ! Boleh lah uols tiru cara ai ni.... Simple aje ! Ke uols ada cara lain menyusun segala mak nenek tudung/shawls uols ???? Ce kaborrrrr sikit macam maneeeee








PERFUMES TERHEBAT di PASARAN ! Kau hado? Tak do?
KLIK je iklan kat bawah ni.. 







Yang nak beli lagi DUA lagi ! Baru sepolohhengget jeeeeekkkk
signature ms eida

11 comments:

  1. saya pun suke pg daiso!...hehe panjang nyee hanger tuuuu

    ReplyDelete
  2. pjg okayh..hehe..semua brg ade kegunaannye..cume kreatif ngan idok k=je kan..;)

    ReplyDelete
  3. nape tak guna hanger tudung je?lg senang beb...

    ReplyDelete
  4. slalu gak g the mines sbb tak jauh dr umah dan tak jeeemmmm... tp x penah tau kdai daiso ni... natang ape ni eh... kat blah mane?

    ReplyDelete
  5. nory pon suka cuci poket kat daiso ni...

    eh, baru taw fungsi hanger panjang tu...nk cuba jgaklah nnt...nape lah nory tak terpikir sebelum ni...hehe

    ReplyDelete
  6. dh agak dah,mesti wat letak shawls. kikiki

    ReplyDelete
  7. ei eka pun ada tau...kaler pink juga.eka wat sangkut towel :-)

    ReplyDelete
  8. mmg panjang...betul gak kan sng nk sangkut tudung..

    ReplyDelete
  9. zana selalu gak masuk daiso tu.. tp x perasan pulak hanger ni.. hehehe. suka beli bekas comel2 kat daiso.. wrna wrni.. hehehe..

    banyakkkkkkkk shawl eida!!!

    ReplyDelete
  10. sy sangkut shawl pkai hanger tudung yang bulat2 cm org jual kt kedai tudung tu

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page