Wednesday, September 12, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #41 | Jawapan TERBAEKK !





Untuk rakan rakan TTC, untuk rakan rakan yang belum bertemu jodoh, untuk rakan rakan yang selalu kene soal bila nak tambah anak, INI DIA JAWAPAN YANG TERBAEKKK untuk makcik makcik kepochi BERmulut laser yang bertanya ituuuuuuuuuu . . . 






Kalau makcik makcik BERmulut laser kepochi itu masih menyoalkan? Biarlah dia dengan tanda tanya. Ikut suka dia lah nak berteka teki dengan kerja ALLAH.. Biarkan........ 









Yang mencikkk makcik Bermulut laser kepochi tu!! Nyahhh kau dari sini !
signature ms eida

10 comments:

  1. ya... ALLAH masih rahsiakan tarikh bahagia itu

    ReplyDelete
  2. best jawapan tu! boleh digunakan..

    eida x mo marah2 k.. nanti hormon makin x betul.. think positive my dear!

    ReplyDelete
  3. yer...jwpn yg tepat...Allah masih rahsiakan tarikh tu..

    ReplyDelete
  4. zaman skrg mane de lagi la org nak sibuk tnye psl peribadi ni..yg ade org tak berakal je :)

    ReplyDelete
  5. ye betulll....siap ko makcikk...laser sgt ko yer...hahaha

    ReplyDelete
  6. Haa biar sentap mkcik tu..sibuk jer..hihihi

    ReplyDelete
  7. tq eida.. nasib baik you bg tips ni.. tadi pagi ade orang yang bermulut puaka tanya.. "si At** dah u bile lagi".. then ai jawab sebijik macam ayat diatas. hihihih! pastu dia bengang dia jawab "wah mane belajar ayat-ayat macam ni? macam ayat-ayat puitis"

    ReplyDelete
  8. yerlah terbaik sgtt jwpn nie..
    lps nie bole guna lh klu ad mulut kepochi yg dok tny biler nak kawen kn..ahahkkss

    ReplyDelete
  9. kadang2 rs malas nak blik beraye sbb makcik2 & org2 camni la.. kdg2 sbb ni jgk bemasam muke dng hubby.. org tny kt psl tu kt skit hati tp die blh jwb releks je..
    sabar je lah..

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page