Wednesday, August 15, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #38 | Nak Raya macam ni lahhh






Kalau nak raya MESTI WAJIB tukar duit BARU kan? Kalau pakai duit lama tak bolehh ?? HAHA
Tahun ni lagi galakk tukar sebab duit baru lagi baruuuuuuu.............



Eh eh? ada sampul UPIN IPIN, gerenti suka anak2 buah/sepupu sepapat... huuuu ~




Tiap tiap tahun pasti akan topup Touch N Go untuk memudahkan perjalanan balik kampung... Dan yang pasti TAK LARAT nak beratur kat bayaran tunai tuuuuuuuuuu.............. RM100 cukup pergi balik dua dua kampung~ heeee ~
*padahal kalau tak Raya, kad TnG ni tersadai dalam purse je....huhuhu*


Ohooooi~~ Takde bunga api tak best raya !!! Tapi bukan mercun tau~ Bunga api ajeeee.... Memang akan beli...... Suka sangat suasana meriah.... Tapi tahun ni, mak marah beli, katanya nanti akan TERajar anak suka 'membakar duit' .. Alaaa.... tahun depan dah tak boleh beli dah..~ huuuuuuuu

*Update : Inilah dia bunga api RM120~ huuu....*






p/s: Ini dah macam bukan wordlesss jeee?? HAHHAHA!!







Yang melayang RM80, tukar wiper kereta je !! hohohohohoooooo
signature ms eida

8 comments:

  1. tahun ni zana langsung x beli bunga api.. sebab ada orang lain yg sponsor beli.. hihihi...

    zana nak duit raya dari eida boleh x?? boleh la.. plzzz... *sambil buat muka comel.. hihihi

    ReplyDelete
  2. raya kalau xde bunga api, x meriah lah kan...teringat zaman kecik2 dulu..mcm2 jenis bunga api dah merasa main..hehehe...skrg nk beli pon kene sorok2...huhuh

    ReplyDelete
  3. Nak dduit raya jugakkkk... Semoga dipermudahkan perjalanan yer :)

    ReplyDelete
  4. aku xtukar duit raya pn thn ni..juna je tukar..aku nk berjimat cermat..hihi..selamat hari raya weh..

    ReplyDelete
  5. dalam byk2 smpul tu.. sampul Akiff ade tak? buahahaha... ehh... nak bli bunga api jugak laa...

    ReplyDelete
  6. banyak pilihan sampul upin ipin ... akak dapat 1 jer tu pun kat carefour warne hijau adelah 4 pek...

    mercun/ bunga api/touch n go tu .. bajet hubby hihihihihi .. x masuk list akak langung ..

    ReplyDelete
  7. awat tuka wiper smpi rm80??
    mahainyer!!!
    huhuhu..;p

    ReplyDelete
  8. meriah haiii raye ko eida..kelass gitu

    meh hulur sket bungan api tu ;p

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page