Wednesday, August 1, 2012

Manyak awalnyer ?



 


Ohoiiiiii ~ Kemain awal nyer ai update si GEDIK . . Almaklum lah , bulan baru , bulan Ogos ni ai masuk WP1, masuk 7.30am balik pukul 4.30pm.. WOW ! Manyak syokkkkk ~ Gerenti sempat punya ai masakkk.... Tapi hari ni ai cuti masak, sebab nak pergi Pasar Malam ~ Nak beli barang sikit, alang alang beli makanan sekali... Cuti masakkk.. YEAH !! ~


Ouh yer, hati ai gumbira sangat ~ Sebabnya Samsung Corby II yang ai ceritakan 2 hari lepas, dah selamat dijual... YEAH !! Ai jual dengan harga RM200/- ~ Murah kan? kan? Rezeki diaaa . . . Eh eh? Hari ni Rabu kan ?? Wordless lah...... See u next entry ! daaaa ~





Yang mengantuk ni oiiii ~ hihi
  signature ms eida

5 comments:

  1. huhu, sama la kita ieda...masuk WB1..rasa macam menyesal pun ada gi gatal2 pilih WB1 untuk bulan Ogos ni, tak sempat nak manja2 dgn suami dah kena gi kerja....heheh.....

    p/s: sangat mengantuk....terkejut bertukar waktu kerja kot? nak tidur sekejap kat surau la...lalalalla....

    ReplyDelete
  2. memang WP1 dari start mula kerja..hehehee...

    ReplyDelete
  3. waaahhh..nk duit raye la cmni..hiks..

    ReplyDelete
  4. lepas ni nak beli handphone apa lak?? hihihi

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page