Friday, August 10, 2012

Laksanakan tanggungjawab INI terlebih dahulu yer...





Ohoiii~~ Lagu Raya sudah berkumandang di corong speaker ai.. Sukanya !!~ Baru mood RAYA mariii ~~ Tapi baju Raya tak jumpa lagi ni.. Minggu ni, kene laksanakan Projek Mencari Baju Raya *dalam kepala hotak ai nie, kelabu kelabu kelabuiiii.... hikhikhik* Tapi, sesedang kita asyik bershopping sakan, membuat persiapan raya, membuat kueh raya ke... Ini jangan lupaaa yer .... !


Semalam bershopping kami di AEON Cheras Selatan, nampak kaunter ini. Hubby terus pergi.. Bayaran yang WAJIB ... ~ Remind uols, para suami, para anak, para abah/papa/daddy..... Laksanakan tanggungjawab ini TERLEBIH dahulu yer... Kang terlupa, asyik tengok baju raya jeeeeee... HEHE ~


 *Hubby saya sudahhhh !*



*RM7 untuk Selangor ~ Hubby untuk 3 orang~ Hubby, ai dan MIL*









Yang pasti kat kampung nanti, hubby akan bayar lagi.. hikhikhik
signature ms eida

7 comments:

  1. alhamdulillah ini yang pentingkan, yg lain kemudian pun xpe...

    samelah akak pun x beli baju lagi emm...

    ReplyDelete
  2. i pun dah byr... kat jusco AU2 mggu lps... bagus kan diorang letak kaunter kat soping complex ni...

    ReplyDelete
  3. ai orang KL... Miahahaha.. *tetiba ter ngaku orang KL plak... puhrasann...!*

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page