Monday, August 13, 2012

Brooch Rosse, suka sangat !!~







*Atikknyer iaaa... hihihi*


Sememangnya ai sedang menggilai Brooch Rosse ini ~ Cantik pulakk.. Terus beli sekodi.. Means semua warna lah.. HEHE ~ Sebulan yang lepas rasanya, ai siap nak upah seseorang untuk buatkan Brooch Rosse ini untuk ai.. Dalam semua warna.. Tapi banyak sangat hal dia, tak de rezeki nak dapat Brooch Rosse dari dia.. ~ Tapi tak mengapa, ai cari sampai dapat ! Sekali jumpa di Jalan TAR.. Oooooyeahhhh!!~ Ai likeee ~ 

Pergi kerja ai pakai... Keluar jalan jalan pun ai pakai ! 
Brooch yang lain dah start mengajuk dengan ai.. hikhikhik



*Koleksi ai.... Ada ke warna lain? Ai beli 8 kuntum (eh? kuntum? haha) , tapi myboss bagi 1 kuntum.... Jangan memain, bossssss ai pun sukaaa... hehe~
Kalau pakai ramai ramai, dah boleh kenal dah, ni team QS CPUM ! HEHE ~










Yang banyak kerja.... !
signature ms eida

6 comments:

  1. nk jugakkk.....aku g jalan TAR tak jumpa pun...

    ReplyDelete
  2. cantiknya!!!! hari tu ada jualan puspanita.. ada gak yg jual brooch ni.. tapi masa tu x beli pun sebab takut nampak pelik bila pakai.. rupanya ok jer kan.. hahahha... lepas ni nak beli la!!

    ReplyDelete
  3. byknye brooch rose..colorfulll..hehehe..

    ReplyDelete
  4. Haaa menjawab soalan pun, nanti aku cari dekat JLn TAR

    ReplyDelete
  5. alamak tiba2 jatuh cinta plak ngan brooch rose tu...meh nk satu...heheheh

    ReplyDelete
  6. comel la.tu nak cukup warna dlm pensel luna dah tu. cuma kaler kuning dgn hijo je takde lagi

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page