Tuesday, August 7, 2012

BR Tetap bagi PERCUMA !








Kelmarin kecoh sebab tak dapat kan? Haaa.. ni bukti.. Even DLCW tewas, BR tetap bagi aiskrim free tau~~ Tetiba ada mulut senget yang berkata kata, alaaa, aiskrim 1scoop je pun ! Tu yang nak dikejar kejarkan... Adoi~~ Kau taknak, dah duduk diam diam kat rumah~~~ HAHA .. Ai memang suka benda free ~ lagipun nak beli sendiri BR ni? Baik ai beli benda lain... HAHA ! Nak ajak hubby pergi la... Nana cakap paling dekat kat Alamanda sanun............. Kalau hubby nak, kita buka Alamanda Rabu ni lah.. Then amik aiskrim free ni... WOW ! Perancangan yang hebat... Ntah nak ke tak nak hubby tu... hihi ~









Yang tak suka orang yang suka kondem orang lain !
signature ms eida

11 comments:

  1. samelah kita..jumpa di sana nanti nak???

    ReplyDelete
  2. jom dtg umah aku..aku belanja ko eskem 2 scoop sorang..hihi..

    ReplyDelete
  3. dekat leisure mall ada BR jugak.. Lagi dekat..

    ReplyDelete
  4. jom sama2 kita serang...
    aiskrim free sapa tak nak...
    akak pinjam gambar ye...nak buat n3

    ReplyDelete
  5. wow .. esok ehh ....
    best²....

    ReplyDelete
  6. kite pon suke mende free...meh giveme5..hehehe

    ReplyDelete
  7. tak payah tunggu sape2 dpt gold pon dorang bagi ek eida..waaa best ni =)

    ReplyDelete
  8. alang2 dah sampai putrajaya, roger2 aku k.. mana tau leh terjah sama.. hihihihi

    ReplyDelete
  9. ala bestnye akak dpt amek eskrem BR, fiqa xde sape nk bwk, mr bf kerja huhu :( ( btw akak pon ada buka kt texas gk ea? hehe x trjumpa plak kite hehe

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page