Tuesday, August 14, 2012

14 Ogos 1996





Tarikh tu lahir seorang bayi perempuan, dimana kami sekeluarga menyangkakan bayi tu adalah bayi lelaki... Semua nak adik lelaki sebenarnya.. hehe ~Tapi syukur.. Kami sudah jadik 4 adik beradik perempuan... Syok! Lepas tiga tahun, baru bayi lelaki yang ditunggu tunggu lahir... Cukup lah kami 5 beradik pulak.... Gaduh, marah, ngajuk biasa dah tu.. ~ 

*Comelnya mereka ini! Ai masa kecik pun comel jugakkk*



Tapi Allah lebih menyayangi dia... Arwah adik ai pergi meninggalkan kami sekeluarga buat selama lamanya pada 22 Oktober 2011 ~ Hari ni 14 Ogos, tarikh lahir nya.. Kalau arwah masih ada, sudah berusia 16tahun.... Remaja sudah ! Hari ni family buat kenduri tahlil... Ai sempat jugak menghulur sedikit sebanyak untuk kenduri itu walau ai tak dapat pergi kenduri tu...  Dulu, setiap kali raya, ai MESTI mesti beli baju raya untuk arwah....... Beli baju kurung ai, baju kurung dia sekali.. Beli shawls ai, shawls dia sekali.. Dah biasa ! Tapi tahun ni tidak lagi... Ai beli untuk ai je... hmmm......  Cukuplah tiap tiap hari ai sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah.... 



ALLAHYARHAMAH NUR SABRINA BAHARUM
~ 14hb Ogos 1996 - 22hb Oktober 2011 ~



*pic taken last raya 2011*



p/s : Kawan kawan, mohon sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah adik ai~ Moga moga arwah ditempatkan di kalangan orang orang yang beriman........ AMIN ~







Yang berharap dapat mimpi ketemu arwah, rindunyerrr !
signature ms eida

9 comments:

  1. al- fatihah moga rohnya dicucuri rahmat ...

    ReplyDelete
  2. Al-fatihah..Allah lebih sayangkan dia kan eida..

    ReplyDelete
  3. boleh saya tahu kenapa arwah meninggal?


    al-fatihah,semoga Allah menempatkan beliau di Jannah Nya,amin ~

    ReplyDelete
  4. Al-Fatihah.. semoga arwah ditempatkan di kalangan orang yg beriman...

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah utk arwah adik ko..sepanjang bulan puasa ni aku selalu mimpi arwah abang aku..sedih n rindu sgt..;(

    ReplyDelete
  6. Al-Fatihah..
    Tkpe.. Allah dah tentukan yang terbaik utk arwah dan utk kita juga. Sabar ya..

    ReplyDelete
  7. AL-fatihah buat arwah...
    akak selalu baca kisah arwah bila eida tulis..
    andai tak keberatan boleh akak tahu adik ida meninggal kenapa..sakit ke...

    ReplyDelete
  8. al-fatihah..
    dh lme xpggil arwah dgn nama 'akak'..sob sob

    p/s: nedo order saiz L..klu ikotkn dpt arini tp xtau lg dpt ke x..huhu nedo pn nk beraya sakan jgak..hikhik

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page