Wednesday, July 11, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #33 | i'm warning u !







: Peringatan pada yang suka JAGA TEPI KAIN ORANG!! :








Yang syok sangat ke tahu hal orang lain ?? Suke eh ?
signature ms eida

14 comments:

  1. setuju!!!!
    kak..nk pic ni jgk eyh.. :p

    ReplyDelete
  2. setuju!!!!!!!!!!!!!!!

    eida, zana masih lagi panas hal semalam.. pasal org curi gmbr zana tu.. now bila eida letak gmbr ni kan, rasa mcm sesuai betul dgn mood zana smlm.. hihihi..

    nak gambar ni jugak!!! boleh??

    ReplyDelete
  3. @.: iEyLa :.


    Yeah! Ok boleh je ielya.. sila sila.. Akak pun amik kat FB jer.. =)

    ReplyDelete
  4. @C.I.N.T.A

    Gedik je cinta.. Takut kan? Haa.. kecik kecik cili api ni tau... hihi

    ReplyDelete
  5. @Zana Adieyza

    Ini memang untuk orang yang tengah marah cm kita ni.. hihii.. Sila sila.. Ida pun amik kat fb je.. =p

    ReplyDelete
  6. garang nye budak nie hu3.. statment tue sue setuju gakkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  7. takuttnyer...setuju dgn eida...=)

    ReplyDelete
  8. Unfortunately there is no one perfect in this world..

    ReplyDelete
  9. @Siti Nursyuhada

    Mana ada garang.. garang bertempat ni... hehhehehe

    ReplyDelete
  10. @Kakzakie

    Tau xpe kak... Dah tu jangan lah sibuk hal orang kan.. mencikkk!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page