Wednesday, July 4, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #33 | Dustbusters !







Kau MAMPU buat macam ini ? 
HAHA


Hubby memang BIJAK !







Yang asyik tergelak je tengok gambar ni ! HAHAHAHA !!~
signature ms eida

30 comments:

  1. Terbaik hehhee... good idea!!! cayalah...:) kirim salam hubby rajin dia.. boleh jadi ikon ni...:))

    ReplyDelete
  2. wah, bagusnya.. senang kerja2..hehe

    ReplyDelete
  3. uish...vacuum msok dlm beg ke tuh?
    terbaeklah..
    siap pnjat tangga baru lgik..hihi
    Like.Like..Like100x..;p

    ReplyDelete
  4. huhuhu..terbaikla...
    brilliant idea nih kak..hahaha
    tp seyes xleyh nak tahan gelak.. :p

    ReplyDelete
  5. hahaha...
    lawak gile pic ni...
    aku pn sk soh zakri wat cmni nnt...
    hehehehe

    ReplyDelete
  6. hahahahahahaha...lawak gile wei...bagus idea laki ko tu..mmg bijakk!bleh tiru..haha..

    ReplyDelete
  7. hihihi.. kelakar!

    bab buang habuk & sawang tu mmg keje diaorang kan.. tu yg segala mcm idea keluar tu.. hihihi

    ReplyDelete
  8. kan... pandai laa betul juga hu2... smart2

    ReplyDelete
  9. wei biar betul dah mcmghost busters dah!

    ReplyDelete
  10. hahaha.. caya lah.. nak kena tanya lan ni boleh ka buat mcm ni? tapi kna bli vacum dulu laa.. hahahahaha..

    ReplyDelete
  11. hahaha...cam tu pun ada...rajinnyer husband eida...sapa u nak panggil datin maimun...khik3

    ReplyDelete
  12. aikkk tak terfikir pun nak bt camni selama ni... thanx for sharing.nanti leh bagi idea pada en suami

    ReplyDelete
  13. hahahaha bijak sungguh hubby ko, aku pun nk suh che abang aku wat cam niela.. betula xyah panggil datin maimun.. bijak.. bijak.. i like... hehehe

    ReplyDelete
  14. hihi... gud idea.. masukkan dlm FB, mesti ramai yg share. ngeee :D

    ReplyDelete
  15. hehe sgt kretip la hubby eida..mcm ghost buster!

    ReplyDelete
  16. @Shahriah Abdullah Novelis

    Ida sendiri tak pernah terfikir boleh buat macam tu.. hihihi~ Yang ida tahu suruh dia tolong bersihkan sawang je...

    =)

    ReplyDelete
  17. @Jaa
    Betul betul.. Senang kerja. Masukkan je vacum dalam beg.. Boleh diangkut. Tak lenguh tangan.. hehehehe

    ReplyDelete
  18. @iera 11

    Aah along, vacum letak dalam beg tu.. Beg tu digalas.. Senang!! hehehehhe~~ Ye, tangga mahal harus digunakan sebaik mungkin.. =p

    ReplyDelete
  19. @.: iEyLa :.

    Heee~ akak pun.. Bila tengok mesti tergelak gelak.. hihihi

    ReplyDelete
  20. @MaMADeBOt

    Lawak anum tapi kerja jadik mudah.. heheheh..Sila sila.. Ntah zakri tu nak ke tak... =p

    ReplyDelete
  21. @anna alaui

    Ntah cmne lah hubby aku leh terpk idea macam ni kan.. hihihi.. Suruh arjuna buat!! Umah ko lagi besar kot... hihihi

    ReplyDelete
  22. @Zana Adieyza

    Tau xpe zana.. Kita tahu sawang takde! hihi.. Tapi tak sangka idea hubby ida ni.. HAHAHAHA

    ReplyDelete
  23. @Siti Nursyuhada

    Ye. Kerja yang susah jadi mudah.. heheee~

    ReplyDelete
  24. @Zaza

    Suruh jangan tak suruh kak.... Cepatan beli vacuummm... hehehe~~

    ReplyDelete
  25. @azievee

    Aah lor.. serupa datin maimun... Tapi takyah datin maimun dah skrg.. Datok andi! hhehehheheh~

    ReplyDelete
  26. @eKa

    Sila sila eka.. Nanti dia takleh ngelat buat kerja membuang sawang ni dah.. hihihii~ Senang.

    ReplyDelete
  27. @PUANSTOBERI

    HAHAHHA!! taknak lor. takut hubby ida marah.. Menjaja gambar dia.. hihihi

    ReplyDelete
  28. @eijasya

    Datin maimun dah boleh letak jawatan dah skrg.. hihihihi

    ReplyDelete
  29. @Nana Aris

    YEAH !! Tapi ini Dustbusters.. hihihi

    ReplyDelete
  30. @C.I.N.T.A

    hihi.. Cinta ini bukan ghostbusters.. Ini dustbusters.. HAHA

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page