Wednesday, July 4, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #32 | Cicak ke Mushang ni?







Hari Kejadian : Sabtu 30 Jun 2012
Masa : 9.40pm 
Theme : Aku Cicak yang JUARA !! HAHA


*Gambar atas tu ada rupa Cicak kan?*  hihi



 *Baru nampak macam Mushang King!*  hihi








Yang taktahu nak cakap ape lah ni, Mushang...Mushang....
signature ms eida

23 comments:

  1. a'ah, mcm cicak! tido pun ada gaya.. curlasssss

    ReplyDelete
  2. tudia panjang nye dia.. hu3... style laa dia tido serius sebijik cam cicak giant hu3

    ReplyDelete
  3. hahahha..kelakar gile mushang ni..geram je..

    ReplyDelete
  4. amboi sedap nau tido samapi leper hokay

    ReplyDelete
  5. Salam Ukhwah Eida... tq sudi follow dah follow sini... cutenya kucing tu! haah macam cicak hehehee.. cute!

    ReplyDelete
  6. boleh ek dia tidur straight camtu.. selalunya kalau dia tarik kaki bagi lurus, mesti akan bengkok balik. ni tak plak..dahsyat betul...

    ReplyDelete
  7. ni gaya tidur macam buruh kontrak kepenatan....hehehehhe

    ReplyDelete
  8. macam-macam pesen...tomey nyer

    ReplyDelete
  9. huhu..panggil dia chichak plak..ngeeee

    ReplyDelete
  10. @Zana Adieyza

    Gaya yang buat orang geram sangat!! hihihi

    ReplyDelete
  11. @Bazilah (^0^)

    Aah nyenyak sangat sampai tak sedar orang amik gmbr dia... hihihi

    ReplyDelete
  12. @Siti Nursyuhada

    Cicak giant? hihihihi.. Ni bapak cicak adalah!! =p

    ReplyDelete
  13. @anna alaui

    Kan.. aku yang duduk serumah ni lagi greamm.. ada je aksi dia! hihiii

    ReplyDelete
  14. @Nana Aris

    Hikhikhik.. Nyenyak sangat ni! Sampai ida buat apa pun, tak sedar.. tak bergerak pun.. huhu

    ReplyDelete
  15. @Shahriah Abdullah Novelis

    Wasalam kak.... Thanks... Most welcome.. Heeee~

    ReplyDelete
  16. @Jaa

    Heee~ Mushang ni lain macam.. suka tido cm tu.. kekadang meniarap pun ada. hihihi

    ReplyDelete
  17. @BaTiK_PiNk

    Takpun yani, gaya memberontak taknak buat kerja.. dah tu tido cm tu! ahhahahahahah

    ReplyDelete
  18. @BaTiK_PiNk

    Takpun yani, gaya memberontak taknak buat kerja.. dah tu tido cm tu! ahhahahahahah

    ReplyDelete
  19. @PUANSTOBERI

    Agak sesuai tu kekda.. Warna pun dah ala ala sama.. hhihihihi

    ReplyDelete
  20. ambooi....ini gaya pon ada.. hihi..
    tp mushang ni pose ke.. skali imbas mcm pose pon ade gak..tringat adik2 kt kpg..bln pose sblom bbuka,perut melempen je..bl dh bbuka.. ewaahhhh..! naik blk perut tu.. hihi

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page