Friday, July 27, 2012

Nasihat kepada diri sendiri





Pagi Jumaat yang indah ~ Masih lagi berpeluang untuk berpuasa di Hari Ke-7 Ramadhan... ~ *apesal ayat ai skema gila?* Oooo... Sebab hari Jumaat lah.. hikhik ~ Jumaat jumaat ni sedang elok dengar ceramah kan.... Ce tengok Ustaz Don ni nak bagi nasihat kat ai....... 

 *Sentap mak nokkkss..*  HEHE



"JANGAN Menangguh taubat bila berbuat dosa kerana 
mati boleh datang bila bila masa..."




*motipp gambar? Sendiri fikir.....*


Ada orang tag ai kat fesbukkk.... Tapi yang peliknya, yang tag tu 'tak pakai' pun?? Motipp tag ai ?? hmmmmm...... Perlu tak ai tag balik kat dia??  hihihi ~ Tak perlu lah... Not my bussiness pun.... Gasak dia......  =p




p/s : Apa pulak Ustaz Don ni cakap kat uolss ? Klik SINI







Yang malas taknak fikir hal orang, sendiri punya pun tak tertobat !
signature ms eida

7 comments:

  1. thanks tuk ingatan tu kak..
    kadang2 kite share tp xtgk pada diri sendiri dlu..tp niat die nak share tu bagus la.. :)

    ReplyDelete
  2. sama2 berpesan demi kebaikan.. insyaAllah.. nice sharing dear!

    ReplyDelete
  3. betul2 sue pon ada kawan cam ieda sll tag benda yang dia buat hu3.. lantak laa kan... malas campur

    ReplyDelete
  4. Insyallah :) moga kita sentiasa diberi rahmat olehNya :)

    ReplyDelete
  5. Glamer ustaz don..hehe..aikkk..muleh plak yg x kenal siap tagged kt fb?..hurmmm..;)

    ReplyDelete
  6. heheh.mcm2 kan.eida tag dia balik.kihkihkih

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page