Sunday, July 15, 2012

Berkat Madinah





Khamis lepas, ai ikut my office mate pergi borong makanan Sihat Orang Arab ni.. Macam kurma, Pati Delima, Jus itu ini, Habatussauda.. Memacam lah.. ~ Katanya murah.. Ai kan hari hari bergelumang dengan makanan Arab ni .. So, nak ikut nak tengok tahap mana murahnya tu? hihi


Sekali tiba kat Kedai yang diberi nama Berkat Madinah yang terletak di Ampang, memang MURAH gila kau !!!! Biasa beli Pati Delima berapa?? RM15 paling murah kan ? kan ? Sini jual RM12 je!!! Olive oil, ai jumpa yang kapsul lah... RM15 je !! Jus Kurma yang selalu ai minum tu, ai beli kat luar RM 15, kat sini jual RM7 je !!! Dan banyak lagi makanan sihat Arab ada jual kat sini... Pendek kata, memang murahhhhhhhhhhh ~~  Sila lah berkunjung yer... ~ *alert this TTCians.. hihi*



*Olive Oil botol kecik RM6 je..  Sekali ada kiub Maggi versi Arab daaa.....*


*Pelbagai jenis kurma.. Boleh lah borong nak puasa ni kan? heee~ Air ZamZam pun ada .. RM10 aje... Eh eh? Maggie Arabian ler... huhu~ Hensem pulak PakArab tu kan?* huehuehue


*Macam macam adaaa... Bukan setakat herbs sahaja, roti Arab, manisan Arab, Kotak biru tu perfume yer... heee*


*Kunjungan pertama, inilah hasilnya... Jus tu SEDAP sangat hokayy !!!*




Here details special for u my lovely readers,

Berkat Madinah (Food Supplier)
Shop No.17_L1, Ampang Putra Residency,
Jalan Ampang Putra 6,
Taman Putra Suliman,
68000 Ampang, SEL.

Website : Madinahdotcom
Facebook : Berkat Madinah
Tel/Fax: 03-4260 4700

GPS Coordinate. Latitude 3.1509   Longitude. 101.750307









Yang pasti bila stok dah habis, akan memborong di sini pulakk, heeee
signature ms eida
♥ TQ For Reading SiGEDIK's Entry! Feel free to Comment Dear ♥

14 comments:

  1. wah..bagus ni.. sure masuk kedai ni bau cam ala2 kat Mekah/Madinah kan?? Nati buleh la try pegi. Gud info then :)

    ReplyDelete
  2. ii ieda. awk dh bape lama mnum jus delima gulsan 2? awk mnum konsisten non stop x? sy dh 2bulan mcuba mnum...sbb problem period x stabil n nk pregnant sgt2. so far stkt ida guna ni ok x? period sy alhamdulillah dtg nga sdri bln lps...bulan ni xtaw la lg. mtk2 dh kmbli normal hsil jus delima. penat la asyik nk kna mkn ubt trun piyed dr klinik je :(

    ReplyDelete
  3. salam eida..tq for the info..betul la murah..kt pasar mlm lg mahal compare dgn kedai yg eida bgtau ni

    ReplyDelete
  4. alaaaa..nape bukan dekat BTHO..hehe ampang ni boleh tahan jugak la jauhnye kan..

    tp murah gile pati delima tu..mak nana pon kirim aritu..kalo eida nak pegi lagi nak kirim okeyh!

    ReplyDelete
  5. murahnyer...tp nory x biasa jalan ampang..takut sesat..hehe..

    ReplyDelete
  6. Tq dayah utk info ni..
    aku beli pati delima 17rgt..

    bolehla membeli disini =)

    ReplyDelete
  7. wahh bagus tu..murah sgt berbanding kedai lain..ley serbu nih..xhanks eida cyg

    ReplyDelete
  8. uishh beznya kedai nih :P untung duk kl :(

    ReplyDelete
  9. terliur lak tengok buah kurma tu :(

    ReplyDelete
  10. terbaik la info ni!!

    kalau nak memborong ajak saya sekali eh.. buat rombongan acik talam.. eh????

    ReplyDelete
  11. murahnya barang² dia.. berbaloi beli ni.. tp jauhnya kat ampang tu.. hadoilah.... mesti suami akak takmoo layan punyer.. klu ajak kesana...

    ReplyDelete
  12. Klu beli borong dpt lg murah ke?

    ReplyDelete
  13. buah zuriat ader tk jual kt kedai nie..hari tu tanye kt pak arab dia pun tk tau..mybe ader nama lain kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tak pasti. Hari tu pergi macam takde jual je? Awak nak beli buah zuriat? Seacrh Hamil Comel Blogspot.. Dia ada jual buah zuriat.. =)

      Delete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...