Wednesday, June 20, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #30 | Malaysia Truly Asia





Semuanya Di Malaysia ~



Info dari SINI ~






Yang tak sabar nak pergi salah satu tempat di atas !
signature ms eida

14 comments:

  1. bulan 10 nanti aku g Goald Coast,Sepang tu....tp xde la duk kat hotel palma tu..huhuhu....

    ReplyDelete
  2. nak gie yg mana 1 tu? kundasang eh?? hihihi..

    miss u eida!

    ReplyDelete
  3. New Zealand??
    No, it's Kundasang.

    Teheee...

    Seme pun dah penah tgk dan pegi (goldcoast tu tak la bermalam..tgk dari luar ja. Haha)

    Cuma yg watmai tu je..tu kat kelantan kan..?

    ReplyDelete
  4. Alamak.. Sama plak entry ari ni... Xpelah... Kihkih :p

    ReplyDelete
  5. semua orang dalam mood bercuti adakah???

    ReplyDelete
  6. ieda ni.....saje jer tau buat yani x leh fokus dgn kerja..hahaha....bila tgk gambar2 tu, rasa mcm nak gi je cuti2 malaysia tahun ni lagi...sib baik fikirkan kena simpan duit utk ke KK tahun depan...

    ReplyDelete
  7. @missayu

    Lor.. nape tak duduk situ? Best situ!!

    ReplyDelete
  8. @Zana Adieyza

    Of coz!! HAHAHHAHHAHA ~ Tempat idaman kalbu... hiihihihi

    ReplyDelete
  9. @PUANSTOBERI

    HAHAHA!! Gedik kekda.. Ntah la, ida pun tak pasan.. HAri tu g Kelantan, tak nampak pun ?? huhu

    ReplyDelete
  10. @♥ ROS ♥

    Yeke? Ade kimia ler kita ni.. hihihihi

    ReplyDelete
  11. @chinta...

    Chinta, mood je.. duit nye yellek!! hahahahhaha

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page