Friday, June 22, 2012

Majalah Kucing





Entry autopublish. Dikala ini, ai sedang bercuti. Nak attend BFF's Nikah. Yeahhh~~ Shura nak nikah dah hari ni.... Ok ok sambung cerita.. Ai nak ucapkan berbanyak banyak TQ pada Zul Azizi Boarding Pets sebab bagi ai Majalah Kucing yang superb ini .. ~ Secara percuma. Ai hanya perlu bayar duit pos je....... 

Masa ai cakap ai nak Majalah ni, ai sebenarnya terlupa, 8K dah tak de.. Majalah Kucing ni what for kan ?? Mushang? Alaaa... bela sekor je.. Takyah lah Majalah bagai kan.. kan... heee ~ Ternyata ai silap.. Majalah Kucing ni sangatlah bergunaaa.... Macam macam ada dalam Majalah ni... Ada tips, ada laman web laman web yang menjual barang2 kucing.. Memacam lah...... Sesungguhnya ai tak tahu menahu pasal Majalah Kucing ni....... Kat belakang Majalah ni ada bagitahu, kat mana boleh dapatkan secara percuma Majalah ni.. Lepas ni, gerenti ai ajak hubby pergi amik... heeee~


*Majalah Khas buat pencinta Haiwan, bukan kucing je, ada anjing, arnab, dll*



Yang paling ai seronok, ada banyak tips untuk kucing. Apa yang boleh diberi makan, apa yang tak boleh.. Nak beli ubat bulu kembang kat mana murah, nak itu nak ini... Semua adaa....... ! Ternyata berbaloi ada Majalah kucing ni... Untung Mushang.. heee ~~

*Antara tips nya, berguna kan??*




Thanks beri kesedaran ini kepada ai.. heee~ Lepas ni penuh lah rumah dengan Majalah Kucing ni... Free kan. Sapa taknak... heeee ~~






Yang taip ini di tengah malam tadi, hihihi
signature ms eida

8 comments:

  1. eeerrr.... assalam.. mne nk dpt majalah ni? =)

    ReplyDelete
  2. Sonok nya leh tgk detail about cat.. Huhuhu

    ReplyDelete
  3. @anna alaui

    Boleh refer entry aku ni anna... =)

    http://msieda.blogspot.com/2012/06/mana-nak-dapat-majalah-kucing-ye.html

    ReplyDelete
  4. @Cikpuan rara

    Sayang sangat dengan kucing rara... ! =)

    ReplyDelete
  5. @BoBo

    Wasalam, boleh refer entry ni.. =)

    http://msieda.blogspot.com/2012/06/mana-nak-dapat-majalah-kucing-ye.html

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page