Friday, June 29, 2012

Bukan Jaya Jusco , tapi AEON dah !





Selalu tersasul tau, panggil Jaya Jusco (JJ), walhal dah tukar kepada AEON.. Tak best kan? dah terbiasa.... Bak kata Sis P , bila sebut AEON ni terfikir kereta pulak... Bukan fikir shopping mall.. heee ~ Semua dah bertukar, dari pembalut hadiah, signboard, kad, semualah....... Kalau tersilap sikit sebut JJ, mesti promoter tu cakap "AEON lah kak..." hihi ~ Baik..... 


JCard ai memang dah lama expired, sebelum JJ ni bertukar kepada AEON lagi .. Ai memang tertunggu tunggu pergi JJ AEON untuk renew.. Saja nak dapat kad AEON .. heee ~~ So, tadi ai ajak Sis P pergi AEON MidValley, nak beli hadiah kahwin budak office..... Sekali gus ai pun renew JCard tu..... Sekarang ni kalau renew, silalah renew 3tahun sekaligus yer.. Sebabnya fee yang dikenakan bukan RM36 tapi RM24 sahajaa.... Murah kan? Renew sekarang cepat ! heee ~ Pastu pulak sudahlah dapat RM12 (FOC 1year member kiranya) dapat pulak beg... Ala, beg.. bolehlah bawak pergi pasar tani ke... Carefour ke.. hihihi ~



*Cantikkan kad AEON? Ai like the colour*





p/s : Apa lagi? serbu AEON sekarang ! Esok nak pergi lagi !!
SALE ! SALE !







Yang saja kenekan hubby sebab kad dia colour PINK ! HAHA
signature ms eida

9 comments:

  1. nana pon tak suka panggi AEON..nak panggil JJ jugak! tak kire.hehe

    ReplyDelete
  2. aeon tu bkn cam krd kad tu ke.hm sini takde jj la.dah lama j card eka tak beraksi.sob sob

    ReplyDelete
  3. ok la tu, lma2 hilang la nma Jusco tu..
    biasakn dgn AEON.. :)

    ReplyDelete
  4. wahh..bestnyer
    menarik sungguh offer die..
    nk sign up jgklh...heheh

    ReplyDelete
  5. @Nana Aris

    Kannnn.. elok2 nama, tukar pulak. huhu

    ReplyDelete
  6. @eKa

    Tu la eka. macam macam kita pk bila sebut AEON kan.. Tak best!!

    ReplyDelete
  7. @iera 11

    Aik? ko takde kad JJ dulu ke? heeee~ G sign up skrg. Dapat kad AEON terus.. =)

    ReplyDelete
  8. zana jugak yg x tukar2 lagi.. habis bulan 9 ni.. mggu ni nak tukar la..

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page