Wednesday, May 9, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #25 | Eh eh ?







Eh eh ? Diaorang pun pergi cuti cuti kat Pulau jugak ke ? Ehem . . ehem . . . . . .
*ada ramai lagi dlm group diaorang tau!*

*muka ai dah sunburn kan? kan? hee~*


Me, Diana, Farid Kamil @ Long Beach, Pulau Redang . . . . .
Sangat sporting diaorang ni masa ai request nak amik gambar . . . . .
Semoga berkekalan sehingga ke jinjang pelamin yo !
Hencem & cantik !











Yang tak sabar nak bercerita pasal pulau ni!
signature ms eida

10 comments:

  1. wah... bila ni? sya hri tu pun gi redang.. x jmpa plak..huuu :P

    ReplyDelete
  2. o ko jmpe kt redang ek?next entri wei..;p

    ReplyDelete
  3. Eida,
    bestnya gi pulau..sy hubby org ganu pun tak pernah sampai.

    ReplyDelete
  4. Eida ke tu?
    awat lain bebenor?
    tapi mmg lain syoknye dpt jumpe retis kan, heeee~

    Eida, entry sedih dari Me..sila la singgah yea..tq Eida...

    ReplyDelete
  5. @Suwaibah YS

    Ida pergi Redang 6Mei(ahad). Sama tak? heee~~

    ReplyDelete
  6. @anna alaui

    Aah jumpa diaorang kat Redang, next pulau...hari kedua.. hee~~

    ReplyDelete
  7. @CIK PUAN TIPAH

    Ajak hubby pergi.. Sangat cantik! Ida kalau duk sana, tiap2 minggu nak pergi lagi.... heeee~~

    ReplyDelete
  8. @eMMe

    Ingatkan entry sedih apa lah tadi..Cuak orang tau! heee~~

    Ida lah tu.. Nape? Dah gelap kan? kan? hiihihi

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page