Friday, May 4, 2012

Asyik membeli je kerjanya !






Setiap kali pergi cuti cuti kan, ai MESTI beli baju baru..... Ai memang jenis tak suka pakai baju sama.. HAHA ! Tak dapat banyak, sehelai pun jadik laaa...... Tapi kali ni hubby dah marah ai asyik beli baju je kerja katanya... Benci benci tak dapat beli baju baruu !!... Pakai lah semua baju lama lama.. Uols jangan boring lak ye... Ataupun ada yang mengata, "Eh, baju ni ari tu dia pergi bla... bla.. bla..." Adoiiii ~~


Ni penyakit orang perempuan ke, penyakit ai sorang je ? Uols alami tak benda benda macam ni ?? Yang mana sama tu, give me faiffff !! HEHE ~ Tak syok kan pakai baju sama ? Nanti tangkap gambar, nak masuk album, eh eh.. baju sama je.. bohsan mak !!! Lelaki sangat tak kisah pakaian ni.. Tapi ai memang kisah... HAHA ! Uols kisah ? Ke uols sempoii jee ? heee~


Ai kalau boleh, nak kasut, baju, seluar, beg , shawls semua baru laaahhhh...... Kire serba serbi baru.. Boleh? Motif? SAJA SUKA !!! HAHA ~ Ala, pergi cuti pun bertahun sekali kan... Apa salahnya kita beli baju baru sikit... *alasan!* 


Tapi tak pe, hubby marah ai beli baju baru.. Ai tak beli ! Tapi ai beli benda lain.. Miaaahahahaaa.. Shh.. tak leh bagitau sini, hubby baca nanti ~ lalalalalala... Kbai!





HAPPY WEEKEND KORANG !!~








Yang tak sabar nak balik yo !
signature ms eida

10 comments:

  1. sme lh..
    td pn dh rembat blouse ngn tdung..
    aiyakkk..pmpuan mmg xleh menahan klu bab2 soppink nie..huhu

    ReplyDelete
  2. normal eida...rasanya tu mmg penyakit org pompuan..tp cam eka ni, kalu eka da 'uniform' baru.en somi pun nak gak.takmo kalah...

    ReplyDelete
  3. same je kite ni eida..asal ade kenduri ke nak pegi mane2 ke mesti tnk pakai baju yang sama..mesti cari baju baru..hehe

    ReplyDelete
  4. @iera 11

    Tu la kan... kenapa lah lelaki tak memahami... hahahahhha

    ReplyDelete
  5. @eKa

    Wah eka.. sama sama naik... Hubby ida penjimat orangnya.. Ida pemboros ! Sesuwaiii..... hihihi

    ReplyDelete
  6. @Nana Aris

    Kenduri? Masih gigih pakai baju sama lagi nana.. tang berjalan ni, tak leh elak la.. hahahahha

    ReplyDelete
  7. spende baru lew teww... tehhee :D


    Err... akak pun kalo buleh acapkali g bercuti nak pakai baju baru, tp apakan daya, duit tak berapa nak ada utk beli setiap kali gi cuti. Maka, baju2 itu jelah diulang pakai. Kasihaannnnn (T____T). Sobssss

    ReplyDelete
  8. hihihi.. tu mmg penyakit orang perempuan kan.. kalau bercuti semua nak beli baru.. nnti x lah sama dgn album2 gambar sebelum ni.. hihihi

    ReplyDelete
  9. @PUANSTOBERI

    Mana kekda tau ni? Wakakkaka!!! Ala.. xpe... baju sama pun tak kesah.. Janji kekda dah sampai krabi ok!! heee~~

    ReplyDelete
  10. @Zana Adieyza

    Betul....... back up jgn tak back up! heee~

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page