Thursday, May 17, 2012

1000 post ! Syabas Eida G.E.D.I.K!





Tak sangka. Dah SERIBU post ai buat untuk si Gedik ni.. Bermula pada entry pertama 29 Disember 2009, blog ini diwujudkan sempena ai memasuki alam baru ~ Menjadi seorang isteri... Dan terus berlarutan sampai lah sekarang (17Mei2012). . Kiranya blog ni dah berusia 2 tahun 5bulan daaaa.... Ala, comey tomey.... ~


*Print screen beberapa minggu yang lepas*



So, apa yang ai harapkan dari blog ai ni? Semoga si Gedik terus memberikan ai kepuasan dalam penulisan blog ni... Suka suka.. Menulis suka duka kehidupan ai.... Dan tak lupa jugak, menyelam sambil minum air... Bagi ai duit banyak banyak okeyyy.... heee ~ Rasanya kalau blog ni tak de, sunyilah hidup ai.... Boleh meroyan ni ! HAHA ! Ok merepek. Kbai!







Yang merasakan blog ni dah macam diari digital lak! hihi~
signature ms eida

6 comments:

  1. wow..tahniah..kumpul.nuffnang byk2..leh beli tab..update blog pki tab aje..hoho

    ReplyDelete
  2. Wahhh..hebat..hebat...teruskan penulisan kamu...

    ReplyDelete
  3. truskan menulis... dan jgn hiraukan sgt pasal duit tu.. menulis kerana minat dan kecintaan kan.. dpt duit.. itu satu bonus :)

    ReplyDelete
  4. @iera 11

    Kan? Nak beli TAB! Kene kumpul duit ni... heee~

    ReplyDelete
  5. @Umaira Umar

    Tak hebat mana pun.. Orang lain dah beribu ribu pun..Tak sekecoh ida ni ha... HAHA

    ReplyDelete
  6. @PUANSTOBERI

    Ye betul tu kekda.. Ida suka tulis, suka cakap.. Dapat duit, ida lagi suka!!! heeee~

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page