Wednesday, April 4, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #19 | Aku geram dengan Kau !






Memang si Komot ni suka sangat buat aksi tangan macam ni.. 
Ai cukup cukup cukup GERAM ye ! 

 ** hubby pun tiru dia, slumber je muka dia.. buat tak heran je!* hihi



Kasi Close Up sikit !


** mak oi ! ai geram sangat tengok gambar ni !!!!!!! **
Rasa nak titik titik tangan dia tu.. heee~









Yang sayang sangat dengan komot ni !
signature ms eida

16 comments:

  1. amboi tgn dia. posing cam org pas sarung cincin tunang! heheheh

    ReplyDelete
  2. hahaha..akk rase nk titik tangan die..
    adik rase nk geget je tngan die tuh..hikhik

    ReplyDelete
  3. amboi muka dia...bossy betul! bab tangan tu tak menahan!

    ReplyDelete
  4. kiut mcm gedik..auwww..hahahahah

    ReplyDelete
  5. "muka ganas: i'm a boss
    kalau buat muka cute: i lah kucing melayu terakhir tu" kata si kucing, gerrrrram :)

    ReplyDelete
  6. aloooo tomei tomeeeiiiyy... hye awk.. salam ziarah dari cik jejariruncing! ;)

    ReplyDelete
  7. @CikPuan Fara

    Tau xpe.. tengah tunggu MIL sarung cincin tu! hahahhaha

    ReplyDelete
  8. @.: iEyLa :.

    Sebelum ieyla dok gigit tangan dia, dia dah cakar ieyla! hehehhehe~~ Komot ni hobinya mencakar!!

    ReplyDelete
  9. @BaTiK_PiNk

    HAHA!! Tau xpe.... ntah macam mana pandai pulak buat tangan macam tu. hihihihi

    ReplyDelete
  10. @Noa Hamrin

    hahahhahahha.. pandai bagi dialog ye! hihihi

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page