Saturday, April 28, 2012

Tak memasal kan? Spoil !







Unit Pentadbiran telah dimaklumkan bahawa sekatan jalan oleh Pihak Polis Trafik Kuala Lumpur akan diadakan pada hari ini (27 Jumaat 2012) dan dijangkakan bermula pada jam 12.30 tengahari ini sehingga malam esok (Sabtu) jam 10malam. Sekatan ini diambil oleh pihak polis sebagai langkah berjaga-jaga dan untuk kawalan lalu-lintas disebabkan Perhimpunan Bersih 3.0 yang dijangka diadakan di Dataran Merdeka pagi esok (Sabtu ,28 April 2012)

Sekatan ini melibatkan kawasan-kawasan di dalam pusat bandar Kuala Lumpur dan jalan-jalan masuk ke Kuala Lumpur seperti berikut:

Pusat Bandar Kuala Lumpur
1.Kawasan Dataran Merdeka sehingga SOGO
2. KL Sentral
3. Sekitar Masjid Negara
4. Kawasan Dang Wangi
5. KLCC
6. Kg Baru

Jalan-jalan masuk ke Kuala Lumpur
1. Lebuhraya Sungai Besi
2. Lebuhraya Persekutuan (Sekatan akan di jangka diadakan berhampiran Midvalley-Jalan Syed Putra)
3. NKVE ( sekatan di Tol Jalan Duta)
4. Lebuhraya LDP
5. MRR 2
6. Lebuhraya MEX

Tuan dan puan adalah dinasihatkan untuk menangguhkan segala urusan dan lawatan di sekitar Kuala Lumpur dari hari ini sehingga malam esok (Sabtu)

Sekian,terima kasih.





Copy : dari FB






Yang memang takkan kuar punya,
signature ms eida

2 comments:

  1. bagus. mesti org tak bleh nak pegi pwtc. haha.

    tapiii...dah tersepit la plak kat kg baru ni.. keluar boleh, masuk kang memacam hal plak. dah la i.c pun alamat perak. udahhh.....

    ReplyDelete
  2. @PUANSTOBERI

    Jgn buat hal kekda.. duduk je kat rumah tu.. hihihihi

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page