Click click Me !

Monday, April 9, 2012

Kad Kahwin Unik !




Kad kahwin... Semua orang suka yang unik unik kan ? Masa ai kahwin dulu pun nak buat yang unik unik pelik pelik tapi budjet tarak.. haha ! Jadi simple aje... Yang penting isi yang disampaikan dapat sampai ke orang . . Ai suka kad pelik pelik . . Contoh macam ni, bff ai bakal mendirikan rumahtangga akhir bulan ni.... Memula dia nak bagi kad ajak jumpa, ai ada hal tak dapat jumpa... So, ai tak kisah kalau tak dapat kad sebab lagipun ai tahu rumah dia kat mana . . Tapi bila kawan kawan ai yang lain dapat dan mula meng'upload' gambar kad tersebut, ai semacam ... 'WOW!! Peliknya kad dia ! Nak nak ! Sila posss' See... dan dan suruh dia pos .... Jumaat lepas, ai dapat kad ni.... Siyes , unik sangat !!!!!!

 *muka depan* ala ala internet kan? hihi


 *kad jemputan mengikut belah masing masing*


*kad* bila tengok ni, teringat kad kahwin ai dulu - iras iras macam ni jugak* kad yang berasingan*


*kat belakang kad tu ada map rumah pengantin*





======================

* Ni kad kahwin ai dulu . . Pun kad jemputan di asingkan.. hihihihi*




Bak kata emak, buat apa buat kad lawa lawa, nak pelik konon, nak unik konon, nak lain dari yang lain konon, last last orang buang jugak... Choi... Itu memang hakikat ! Ai sendiri akan buang kad yang mana ai dah pergi kendurinya.. Ai memang tak simpan kad.. Hanya simpan kad kahwin sendiri je......Bila sekarang ni, baru terasa itu satu pembaziran rupanya... heeee~~








Yang menyesal tak ikut cakap emak dulu, haha!!
signature ms eida
♥ TQ For Reading SiGEDIK's Entry! Feel free to Comment Dear ♥

20 comments:

  1. Memacam pesen skang ni. Akak simpan kad kawen yg akak pegi je. Ada berlonggok dlm keta. Asben akak nk buang, akak tak kasik. Hihiks.
    3,4 thn lps pun ada lagi. Ngeeee :>

    ReplyDelete
  2. tu la eida kan...sekarang ni mcm2 jenis ada..tapi last orang buang jugak mcm chinta...eh..tapi kekda x buang lak..nape erk??

    ReplyDelete
  3. zana suka simpan kad kahwin kawan2.. hihihi.. nostalgia la kononnya.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. hiks comel..rasa cam nak bt tuk diri sendiri je.tpmau muntah org tgk pengantin basi ni

    ReplyDelete
  5. cantek kad kawin tue..kad kawin eida pun comel gak

    ReplyDelete
  6. ingt time kawen dlu2 ke..? hihi skrg ni dh canggeh2.. kalah kita dlu.. cewah..pdhal xsmp lg 2thn..

    ReplyDelete
  7. @chinta...

    Betul.. ida ngaku, ida buang je.. buat apa simpan.. heee~~ Kekda spesis lain dari yang lain!!
    hiihhihi

    ReplyDelete
  8. @eKa

    Gedik je nak buat lagi.. tak yah ler... kita buat lain... kumpul fotobuk! uhuhuhuhuh~

    ReplyDelete
  9. @qaseh johanna

    Aah teringat masa kelam kabut menyiapkan persiapan nak kawen.. huhu..... Zaman semakin maju... tu yang macam macam jenis keluar! hihhihii

    ReplyDelete
  10. hee mane de mahal tu.. ade kaki dapat murah sgt.. :)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...