Thursday, March 29, 2012

Today I'm 26 years old !






Entry ini ditujukan KHAS buat diri sendiri yang mana hari ini genap berusia 26 tahun . . ! 



Happy Birthday to u . . 
Happy Birthday to u . . 
Happy Birthday to Eida . . 
Happy Birthday to uuuu  . . . . . 


Allah selamatkan kamu . . 
Allah selamatkan kamu . . 
Allah selamatkan Noor Hidayah . . 
Allah selamatkan kamu . . .





Makin hari makin tua dah aku . . 
YA ALLAH, tetapkan lah iman ku . . 
Buka lah hati ni untuk menerima perubahan ke arah kebaikan . . 
Kau jauhi kan lah aku dari semua anasir jahat yang lagi menyesatkan . . 
YA ALLAH, sempurnakan lah hidupku dengan memberikan rezeki yang tak ternilai dari-MU . . 
Tabahkan lah hati ku untuk menempuh dugaan cabaran seorang Isteri YA ALLAH . .
YA ALLAH YA Tuhanku..
Bimbinglah aku untuk menjadi isteri/anak/ibu yang dikasihi oleh MU..
Aminnnnn . . .  











Yang dah tua ! huaa.....aaaaa . a. .a  a.a ......aa .....

signature ms eida

32 comments:

  1. Happy Birthday kakak!!!
    Moga akak dikurniakan rahmat dan kebahagiaan yg berpanjangan...
    moga dengan bertambahnya umur akak ni maka bertambahla kematangan dan keceriaan dlm hidup akk...

    HAPPY BIRTHDAY!!!!

    ReplyDelete
  2. Selamat hari lahir ieda!! Yani aminkan ye semua doa2 ieda kat atas tu.....

    ReplyDelete
  3. HAPPY BIRTHDAY SAYANG!!!!!!!!!!!!!!...DAH DAPAT KAN MESEJ AKU....LOTS OF LOVE ON UR BIRTHDAY...

    ReplyDelete
  4. amiinnnn..
    eh ai tua lg dr yu eh..
    ahahahaha org tua...

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday again :)

    **Age just a number

    ReplyDelete
  6. happy besday..moga allah panjang umur serta murahkan rezeki eda...pastu moga cepat2 dapat baby ye dik...

    ReplyDelete
  7. hepi besday dayah...

    jgn nakal2 lg...
    awk 2 dh tua...
    wakakaka

    ReplyDelete
  8. hepi besday my luvly younger sis..;p
    dpt wish kt cnie je..huhu..
    p/s: andie bg pe besday present??hoho..

    ReplyDelete
  9. happy birthday akak..

    nak mintak nasihat akak :)
    http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/jangan-baca.html

    ReplyDelete
  10. semoga makin comel kak....ain doakan akak dpt baby 1 hari nanti InsyaAllah....mnjadi isteri yang superb....mwahhhh...

    ReplyDelete
  11. waaa..sehari lepas akak..neway,selamat ulangtahun kelahiran ke 26...
    semoga hidup sentiasa diberkati,dimurahkan rezeki,berbahagia hingga ke syurga...
    (^_^)..

    ReplyDelete
  12. Happy besday ye eida, moga pjg umur & d murahkan rezki amin

    ReplyDelete
  13. @cikbedahlaser

    Ai mudah lagi lor.. hahahahah~~ Thanks cikbedah.... =)

    ReplyDelete
  14. @.:shura shushi:.

    Thanks shura....Betul betul betul... =)

    ReplyDelete
  15. @MaMADeBOt

    Eh eh.. ko lagi tua!! hahahhaa.. Thanks anum.. =)

    ReplyDelete
  16. @iera 11

    Andi bagi.. rahsia... hahahaa!! Thanks along =)

    ReplyDelete
  17. @Sinar Cahaya

    Yeke ke kak? harus clebrate sesama ni.. heeeee~~ Thanks akak =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page