Wednesday, March 14, 2012

SR - BUY 3 FREE 1 !!





Suka makan Secret Recipe (SR) ??
Here promotion BEST GILAKKkk untuk semua !!

Ramai ramai SERBU tauuu !!





More details : HERE








Yang suka makan ! makan ! makan !
signature ms eida

10 comments:

  1. harus sambar on our bday month neh..hihihih

    ReplyDelete
  2. @~LeeyanaRadhi~

    Tu la, SR bagi sempena besday kita... hehhehehhee~~

    ReplyDelete
  3. @.:shura shushi:.

    Jom jom!! Lama dah tak kuar bersama sama.. ewaahhhhhh ~~~ hihi

    ReplyDelete
  4. @PUANSTOBERI

    Bolehboleh... pastu byr sesama..untung!

    ReplyDelete
  5. ini tidak adil.. knp smlm pegi SR beli kek lebih dari 3 dia tak bagi free.. huhuhuhu...

    ReplyDelete
  6. @Zaza

    Take away ke kak? Memang tak boleh.. promo laku kalau makan kat kedai je.. hihihihi

    ReplyDelete
  7. zana macam belum habis fobia lagi utk makan SR.. lps jer tgk video SR Presint 1 hr tu, trs mcm takut2 nak makan.. huhuhu.. padahal x semua SR mcm tu kot..

    ReplyDelete
  8. @Zana Adieyza

    Video apa zana?? Tak tahu pun??? Kenapa kenapa ??

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page