Monday, March 26, 2012

Mee Jawa





Ist time makan kat Mee Jawa . . Kesemuanya makanan Penang . . Ada banyak branch, ai mestilah pergi kat area rumah je kan.. hee ~ Kat depan Jaya Jusco Cheras Selatan nuuu . . . Pergi masa tu, after kerja.. Atas moto lagi dah rasa lapar . . Al- maklumlah tak makan pagi , tgh hari... Sibuk dengan persiapan family day....... So, ajak hubby singgah makan kat Restoran Mee Jawa ni . . 

 


Masa mula mula masuk tu, mulut ai tak habis habis puji kedai tu... Lawa kemain ! Semua deco dalam kedai tu, semuanya bertemakan ala ala kampung style.... Lawa sangat !!

 Lawa kan ?



Dan walaupun ai hanya makan Kuey Tiaw Goreng dia, tapi cukup kenyang ok ! Sedap ! Banyak ! Ishk.... Memang pasti akan datang lagi kedai ni... hihihi ~  





p/s; Mee Jawa ni ada kat Pavi.. =)








Yang rasa dekat kampung je bila makan dlm kedai tu,
signature ms eida

22 comments:

  1. LAPARRRR....tgk kuew tiau tu.........

    ReplyDelete
  2. dik eida,

    ingatkan makan mee jawa kt mee jawa...ehehehe

    ReplyDelete
  3. eida!! kat mane ni..dekat area maybank tu ke? harus serbu ni..hehe terliur dah tgk kuay teow tu ;p

    ReplyDelete
  4. kat pavi ada?? adoii..berapa lama tah da tak pegi pavi tu walo cuma sekentut je dari opis. kasihaannn....

    ReplyDelete
  5. cantik nyer kedai Mee JAwa tu...
    Eh..kat dpn Jusco Cheras selatan...Dah dekat dgn rumah saya gak...Kat mane kedai Mee JAwa tu? yg sederet MAybank tu yer..?

    ReplyDelete
  6. @anna alaui

    HAHAHAH!! Saje buat ko terliur... =p

    ReplyDelete
  7. @MiszNoRuL

    Jauhnya kak oi.. kat cheras pun ado ni.. hihihihi

    ReplyDelete
  8. @Nana Aris

    Sgt sesuai tuk nana yang tak boleh makan nasi tu.. aah sederet dgn maybank.. =)

    ReplyDelete
  9. @PUANSTOBERI

    Ida pun lama tak g pavi... dulu suka la.. skrg tak suka sesak!! huuuu~~

    ReplyDelete
  10. @Umaira Umar

    Lawa sangat!! aah sederet dgn Maybank tu.. heee~~~

    ReplyDelete
  11. sedapnya nmpk kuetiaw tu isk isk..

    ReplyDelete
  12. menarik die punye deco kedai ni..
    mahal x korang mkn kt ctu?
    bpe cost sume?saje lh nk riki harga..klu berpatutan bole lh g nti..huhu

    ReplyDelete
  13. suke kedai mcm ni sempoi jer.. janji menu sedapp kan...

    ReplyDelete
  14. sedapnya nmpk ieda cyg...saje buat chinta terliur

    ReplyDelete
  15. nyum nyum..
    dah breakfast tadi
    so, tgk makanan kat sini tak rasa lapar la..hehehe~

    ReplyDelete
  16. cantik deco dia kan..
    auwww..sedapnye kue teau tuuuuu...yummyyy..pagi2 dah terliur dha

    ReplyDelete
  17. depan jusco eh.. nnti nak try la..

    ReplyDelete
  18. @iera 11

    Tak mahal mana pun....... Nnti datang la, bila aku dapat duit tu, kita pergi makan situ ok!! heee~

    ReplyDelete
  19. @Zana Adieyza

    Aah.. try jgn tak teraiii...... hihihii

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page